Simpsonit > Hahmot
Bart vs Lisa
Revo:
sanotaan vaikka Lisa. bartin kepposet eivät ole tylsiä, vaan niille ei jaksa aina nauraa. lisan läpille tulee naurettua enemmän, koska ne ovat paljon erilaisia kuin bartin jatkuvat puhelin- yms. kepposet.
--- Lainaus käyttäjältä: DohFlanders - 08.05.08 - 16:07 ---Pakko todeta että Bart.Lisassa ei ole mitään hauskaa.Bartin kepposet on hauskoja,varsinkin Wiener-pilat.Eli kun Bart teki Skinnerin naaman ketsupista ja luki jotain Butt my wiener.
--- Lainaus päättyy ---
"Peppu minun viineri*"
wienerin voi nähdä monella eri tapaa, mutta tossa sanomassas lauseessa ei ole mitään tolkkua.
Jsr:
Sanotaan vaikka näin, että molempi parempi. Hyvä vastakohtapari ja kummallakin on oma tärkeä roolinsa perheessä.
DohFlanders:
--- Lainaus käyttäjältä: Revo - 08.05.08 - 16:13 ---sanotaan vaikka Lisa. bartin kepposille ei ole tylsiä, vaan niille ei jaksa aina nauraa. lisan läpille tulee naurettua enemmän, koska ne ovat paljon erilaisia kuin bartin jatkuvat puhelin- yms. kepposet.
--- Lainaus käyttäjältä: DohFlanders - 08.05.08 - 16:07 ---Pakko todeta että Bart.Lisassa ei ole mitään hauskaa.Bartin kepposet on hauskoja,varsinkin Wiener-pilat.Eli kun Bart teki Skinnerin naaman ketsupista ja luki jotain Butt my wiener.
--- Lainaus päättyy ---
"Peppu minun viineri*"
wienerin voi nähdä monella eri tapaa, mutta tossa sanomassas lauseessa ei ole mitään tolkkua.
--- Lainaus päättyy ---
Joku Butt my wiener-lause oli.Ja jakso oli se 24-sarjan parodiajakso.Mutta eikös se Wiener tarkoita moloa?
Saba:
Olen aina rakastanut Bartmania koska hän on omalaatuisensa ja haluaa olla paras kaikessa. :doh: ::) I Love you Bart!!
ilarimik:
Ehdottomasti BART. Ensimmäisen jakson nähdessäni se oli selvä juttu BART.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta