Kirjoittaja Aihe: Bart vs Lisa  (Luettu 47586 kertaa)

Bart vs Lisa
21.06.07 - 20:11
Kumpi on parempi hahmo, Bart vai Lisa?
Viimeksi muokattu08.05.08 - 22:11 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #1 22.06.07 - 08:05
Vaikea sanoa, mutta ehkä hivenen kallistun bartin puolelle.
Bart on hauska, vekkuli ja mainiot pilat. Keksi joka kerta erillaisia juttuja ja omaa paljon erillaisia hauskoja sanontoja. Muistuttaa myöskin hyvinkin paljon homeria, mikä lisää myöskin pisteitä.

Lisassakin on hyviä puolia, mutta bart voittaa pienellä erolla.

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #2 22.06.07 - 09:25
Pidän enemmän Bartista, koska hän tekee temppuja ja minä olen samanlainen kuin Bart. Jotenkin Lisa ei kiinnosta minua...

Enth

Vieras
Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #3 22.06.07 - 10:04
Olen enemmän itse Lisan kaltainen, mutta Bart on hiukan "jännittävämpi" hahmo, enkä ole koskaan oikein lämmennyt Lisalle.

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #4 22.06.07 - 13:41
Bart rulaa, hänellä on myös enemmän hyviä sanontoja kuten "Ay caramba!" ja "Eat my shorts!" Myös Bart on tehnyt 2 musiikkivideota ja hän on mm. Bartman  8)

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #5 23.06.07 - 00:30
Bart rulaa, hänellä on myös enemmän hyviä sanontoja kuten "Ay caramba!"

Tuli tuosta mieleen se jakso, jossa Bart menee pienenä poikana vanhempiensa makuuhuoneeseen (jossa täysi tohina käynnissä) ja oven avatessaan huutaa "Ay caramba!"

Ontopic: Äänestin kanssa Bartia. Paljon toiminnallisempi kaveri, eikä kovin hyvin osaa välttää ongelmiakaan.

Renksu

Vieras
Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #6 24.06.07 - 23:21
Bart on parempi, koska hän on hauskempi.
Bart on parempi myös hauskojen tempauksian takia. ;)

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #7 26.06.07 - 01:23
Bart.
Hauskat temput ja muutenkin hauskempi kuin Lisa. Ei mulla kyllä mitään Lisaa vastaan ole.  :)

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #8 26.06.07 - 09:25
Hieman turhia tällaiset joku vs. joku aiheet, mutta olkoot.

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #9 26.06.07 - 10:40
Bart on parempi se on hauskempi ja muutenkin parempi hahmo.

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #10 26.06.07 - 17:06
Molemmat ovat hyviä hahmoja, jotka omalla persoonallisuudellaan tuovat tietenkin merkittävän sävähdyksen Simpsonien perheeseen.

Kaikki perheen hahmothan ovat eräänlainen tarkoitus pilailla stereotyyppien kustannuksella ja ottaa näistä hahmoista irti kaikki mahdollinen ja mahdollisesti näyttää uusiakin puolia heistä.

Valitsin Bartin paremmaksi hahmoksi lähinnä siksi että pikkupojan paholaistyyppinen luonne on onnistuttu vangitsemaan niin hyvin. Lisäksi en pidä Lisan ääninäyttelijästä kovinkaan paljon. Hänen oikea äänensä ei eroa oikeastaan mitenkään Lisan äänestä...

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #11 01.07.07 - 22:39
Bart on todella symppis hahmo ja on aika hyviä ja tarttuvia sanontoja. Nuorempana oli pakko hokea tuota "Eat my shorts".

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #12 05.07.07 - 22:00
Bart on parempi.Se keppostelu ja villi käytös vaan iskee. . Lisa taas on järkevä ja hyväkäytöksinen, jonka takia hän ei tunnu yhtä kiinnostavalta kuin villi veljensä. Molemmista hahmoista silti pidän, mutta valinnan edessä Bart.
Viimeksi muokattu02.11.07 - 18:40 Kirjoittaja: Barto_

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #13 12.07.07 - 21:07
Lisa. Minun mielestäni hauskempi totisuudellaan ja viisaudellaan.

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #14 27.07.07 - 05:19
Kummastakin tykkään, mutta pitää sanoa Bart.