Kirjoittaja Aihe: Omistamasi Simpsonit-tuotteet  (Luettu 310192 kertaa)

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #45 30.08.07 - 16:21
Juu, muakin kiinostaisi tuo soundtrack. Mahtaisikohan se löytyä Meidä Anttilastamme.. ?

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #46 30.08.07 - 17:14
Ainakin Anttilan nettikaupas näyttää kyseine soundtrack olevan hintaa n. 17e

levyn kappaleet:
The Simpsons Theme
  Trapped Like Carrots
  Doomsday Is Family Time
  Release The Hounds
  Clap For Alaska
  What´s An Epiphany?
  Thank You Boob Lady
  You Doomed Us All...Again
  ...Lead, Not To Read
  Why Does Everything I Whip Leave Me?
  Bart´s Doodle
  Worlds Fattest Fertilizer Salesman
  His Big Fat Butt Could Shield Us All
  Spider Pig
  Recklessly Impulsive

Tahtosin kyl tietää et minkä pitusia noi kpl on...Onkohan Spider pig kpl 5-7sekunin pätkä niinku leffassakin vai onko se 2-3min samaa jauhantaa "spider pig, spider pig,does what ever spider pig does, Can he swing from to web? no he can't, he's a pig."  ;D
Oli muuten pisin englannin kielinen lause mitä mun suusta on tullut sujuvasti yhteen putkeen!

ja sitten siitä matafakan special über hienous levystä NIIIN veikkaan,että se sisältää Dvd jossa on jonkunlaista kuva materiaalia leffan teosta...
levystä kiinnostuneille http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=314251&shopId=19654&findPath=true&compartmentId=20176&categoryId=23688&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #47 30.08.07 - 18:15
Ainakin Anttilan nettikaupas näyttää kyseine soundtrack olevan hintaa n. 17e

levyn kappaleet:
The Simpsons Theme
  Trapped Like Carrots
  Doomsday Is Family Time
  Release The Hounds
  Clap For Alaska
  What´s An Epiphany?
  Thank You Boob Lady
  You Doomed Us All...Again
  ...Lead, Not To Read
  Why Does Everything I Whip Leave Me?
  Bart´s Doodle
  Worlds Fattest Fertilizer Salesman
  His Big Fat Butt Could Shield Us All
  Spider Pig
  Recklessly Impulsive

Tahtosin kyl tietää et minkä pitusia noi kpl on...Onkohan Spider pig kpl 5-7sekunin pätkä niinku leffassakin vai onko se 2-3min samaa jauhantaa "spider pig, spider pig,does what ever spider pig does, Can he swing from to web? no he can't, he's a pig."  ;D
Oli muuten pisin englannin kielinen lause mitä mun suusta on tullut sujuvasti yhteen putkeen!

ja sitten siitä matafakan special über hienous levystä NIIIN veikkaan,että se sisältää Dvd jossa on jonkunlaista kuva materiaalia leffan teosta...
levystä kiinnostuneille http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=314251&shopId=19654&findPath=true&compartmentId=20176&categoryId=23688&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

 se spiderpig kappale on noin 1 min kestävä, eikä se ole homerin laulama vaan se kuoro laulaa sen niinkuin siinä leffassa hinkkileidin kurkkupuhallusten aikana :D (en kerro mitään paljastavaa moviesta nimittäin tuo on hyvin epäselvästi ilmoitettu ><)

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #48 01.09.07 - 14:37
ne soundtracin kipaleet on ehkä vähän pidempiä kuin leffasta, en tiedä. ne voi myös olla erilaisia, niin kuin esim spider pig on kuoron laulamana.

mua vaan hämää se speciaali versio, että onko se vaan sellainen samanlainen levy dvd muodossa. ostin tossa viime jouluna saman tapaisen beatles levyn, josta oli myös normi ja dvd versio ja siinä olikin dvd :llä vaan biisit kuuntelu muodossa. mahtavaa vertailua näiden kesken. 8)

odotan sen verran, että joku muu ostaa sen ja kertoo millainen se on.

en tiedä.. missä anttilassa oli tuo soundtrack??

kampin top tenissä.

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #49 02.09.07 - 00:51
Eiköhän tuota lähes kaikista Anttila Top Tenistä saa, en kyllä välttämättä tuota kumminkaan ostaisi.

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #50 02.09.07 - 23:26
ostan nyt torstaina sen samalla kun osta 10 tuotantokauden. nii voin kertoa sitten siitä ^^ :-*

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #51 04.09.07 - 14:29
Juu, taidan kyllä mieluumin anella isältä rahat kuin ostaa itse, shoppaushimo on taas iskenyt, joten minulla on matti kukkarossa..  :-[

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #52 06.09.07 - 21:36
Sisko toi tullessana pari uutta simpson sarjakuvaa :P
ja on hyviä tarinoita sarjakuvinakin!

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #53 07.09.07 - 17:07
Mistä niitä sarjakuvia oikein saa..?

moex

Vieras
Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #54 18.09.07 - 16:12
mulla on monta dvd:tä sekä tuotantokausia,julisteita ja pleikka peli

moex

Vieras
Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #55 18.09.07 - 17:41
penaali,pyyhkäreitä,dvd:t,julisteet :P

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #56 18.09.07 - 18:54
Mistä niitä sarjakuvia oikein saa..?

Jostain divarilta, kirppikseltä, huuto.netistä kannattaa katsoa. :)

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #57 20.09.07 - 16:12
Mistä niitä sarjakuvia oikein saa..?

Jostain divarilta, kirppikseltä, huuto.netistä kannattaa katsoa. :)

Kiitus vinkistä! ;D

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #58 24.09.07 - 17:04
Mulla on jätti juliste (homer: If something´s hard to do, it´s not woth doing) Joku XXXXL Bart keltanen yöpaita (omakoko joku S) Simpsons hit & run (vedetty läpi)  kaikki kaudet  toinen juliste joka mainostaa elokuvaa..

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #59 25.09.07 - 13:31
Simpsons hit and run, pyyhe, sarjakuvalehti, lompakko, 2 bart nukkea, jotain kortteja, tuotantokausia ja dvd:itä, julisteita ja taulu  :)