Kirjoittaja Aihe: Omistamasi Simpsonit-tuotteet  (Luettu 310152 kertaa)

ultimate-guy

Vieras
Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #165 28.03.09 - 11:03
sehän hyvä itse olen kerännyt 3vuotta tavaroita ja rahaa palanu 2900e ;D ja lisää vaan;D voiskohan tänne muuten laittaa jotain kuvia huoneestaan?

Sehän on hyvä määrä Simpsons-tuotteisiin :D

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #166 28.03.09 - 17:30
tuotanto kausiin palo aika paljo ku ostin aina heti ku tuli;D

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #167 29.03.09 - 15:44
tuotanto kausiin palo aika paljo ku ostin aina heti ku tuli;D
Kausiin on tainnut mennä aika paljon, koska uutenahan ne maksaa noin 40€. Itse olen saanut 1-10 kaudet 20€/kpl. Ja 11. kauden 36.95€ + Posti-ja lähetyskulut.  ;)

ultimate-guy

Vieras
Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #168 30.03.09 - 08:05
tuotanto kausiin palo aika paljo ku ostin aina heti ku tuli;D
Kausiin on tainnut mennä aika paljon, koska uutenahan ne maksaa noin 40€. Itse olen saanut 1-10 kaudet 20€/kpl. Ja 11. kauden 36.95€ + Posti-ja lähetyskulut.  ;)

Se taitaa olla normi hinta. Kotkan anttilan top tenistä saa kaikki tuotantokaudet 14 euroa kpl.

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #169 07.04.09 - 19:53
Herran jumala...

Kuinka teil kaikil on ollut rahaa ostaa noi kaikki?? :o

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #170 08.04.09 - 13:35
Herran jumala...

Kuinka teil kaikil on ollut rahaa ostaa noi kaikki?? :o

vanhemmat maksaa...(ja ei,en ole lellipentu teen rahan eteen työtä)

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #171 08.04.09 - 15:37
Herran jumala...

Kuinka teil kaikil on ollut rahaa ostaa noi kaikki?? :o

vanhemmat maksaa...(ja ei,en ole lellipentu teen rahan eteen työtä)
Äiti ja Iskä maksaa minunkin.  ;)

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #172 08.04.09 - 19:01
Herran jumala...

Kuinka teil kaikil on ollut rahaa ostaa noi kaikki?? :o

vanhemmat maksaa...(ja ei,en ole lellipentu teen rahan eteen työtä)
Taitaa olla aika arvokasta työtä kun noin paljon kaikkee oot saanut.. Itelle ei kaikkee tuota ostettais vaikka tekisin kotitöitä vuoden ajan.. Veljen kanssa kaikki Simpsons-kamat hommataan kaupiskelemalla kaikkea pelejä, ym. Se vasta kovaa työtä onkin..

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #173 08.04.09 - 21:21
Herran jumala...

Kuinka teil kaikil on ollut rahaa ostaa noi kaikki?? :o

vanhemmat maksaa...(ja ei,en ole lellipentu teen rahan eteen työtä)
Taitaa olla aika arvokasta työtä kun noin paljon kaikkee oot saanut.. Itelle ei kaikkee tuota ostettais vaikka tekisin kotitöitä vuoden ajan.. Veljen kanssa kaikki Simpsons-kamat hommataan kaupiskelemalla kaikkea pelejä, ym. Se vasta kovaa työtä onkin..
en oo mitään arvokkaasta sanonukaan. joittenkin vanhemmat on rennompia raha-asioissa joten älä viitsi kettuilla!
Viimeksi muokattu09.04.09 - 23:24 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #174 11.04.09 - 11:28
Herran jumala...

Kuinka teil kaikil on ollut rahaa ostaa noi kaikki?? :o

vanhemmat maksaa...(ja ei,en ole lellipentu teen rahan eteen työtä)
Taitaa olla aika arvokasta työtä kun noin paljon kaikkee oot saanut.. Itelle ei kaikkee tuota ostettais vaikka tekisin kotitöitä vuoden ajan.. Veljen kanssa kaikki Simpsons-kamat hommataan kaupiskelemalla kaikkea pelejä, ym. Se vasta kovaa työtä onkin..
en oo mitään arvokkaasta sanonukaan. joittenkin vanhemmat on rennompia raha-asioissa joten älä viitsi kettuilla!



Niin niin joo älkääs nyt kunhan kysyin.. (Olen kade vaa.. )      Onhan se toki aina helpompaa jos vanhemmatkin tykkää sarjasta joten he voivat ikäänkuin hankkia niitä yhteisiksi, mutta kuten mun vanhemmat eivät voi sietää sitä niin joudun aina ostaa itse..

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #175 15.04.09 - 19:42
Tässä omistamani Simpson kamat:

-Simpsonien tuotantokaudet 2,4,9,10
-Neljä kappaletta Simpson kirjoja Simpsonit rantalomalla,Bart voittajan on helppo hymyillä,Simpsonit naurupommi,hirvittävä hulabaloo
-Moen oma kirja
-The Simpson game
-Hit ja Run peli
-Homer sukkapari
-Pitkä The Simpson game aiheinen juliste
-Yksi Simpsonien dvd- Viva los Simpsons
-Marge pehmolelu
-Springfield rocks penaali(aika turha, mutta käytän sitä kotona)-Springfield rocks vihko
-Kaksi Simpson jääkaappi mangneettia- Bart ja Lisa mangneeteissa                 

Tätä tuotetta minulla ei ole, mutta olisihan se mukava.. http://www.truffleshuffle.co.uk/store/images/thumb_cache/the_simpsons_couch_t_shirt_500_270_279_76.jpg

Siinä kaikki ja lisää ostan aina silloin tällöin, mutta minulle riittää jo tämäkin määrä Simpson kamaa ;D

Viimeksi muokattu17.04.09 - 16:11 Kirjoittaja: Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #176 16.04.09 - 20:35
Tässä omistamani Simpson kamat:

-Simpsonien tuotantokaudet 2,4,9,10
-Neljä kappaletta Simpson kirjoja Simpsonit rantalomalla,Bart voittajan on helppo hymyillä,Simpsonit naurupommi,hirvittävä hulabaloo
-Moen oma kirja
-The Simpson game
-Hit ja Run peli
-Homer sukkapari
-Pitkä The Simpson game aiheinen juliste
-Yksi Simpsonien dvd- Viva los Simpsons
-Marge pehmolelu
-Springfield rocks penaali(aika turha, mutta käytän sitä kotona)-Springfield rocks vihko

Siinä kaikki ja lisää ostan aina silloin tällöin, mutta minulle riittää jo tämäkin määrä Simpson kamaa ;D



Niinpä ja olet pian veloissa..(tuo oli ehkä turha herjaus mutta olen edelleen kade..)

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #177 17.04.09 - 14:53
Pari kirjaa ja 1 ja 7 tuotantokaudet ja simpsons game. Ja homer silkkiboxerit.
Viimeksi muokattu13.05.09 - 19:09 Kirjoittaja: otto_dude

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #178 25.04.09 - 20:03
Niinpä ja olet pian veloissa..(tuo oli ehkä turha herjaus mutta olen edelleen kade..)


Mitä turhia. Voithan itse mennä ostamaan Simpson tuotteita jos huvittaa ;)

Sanotaan nyt että raha ei vielä riitä vaikka puurtaisin tupladuunia.. :D

Vs: Omistamasi Simpsonit-tuotteet
Vastaus #179 05.05.09 - 16:49
Ostin tuo 11 tuotantokauden DVD boxin eilen 19 € hinnalla. En ole vielä ehtinyt tuon pariin kummemmin syventymään, mutta oli pakko ulkopuolta hieman tarkastella ja se yllätti, joten epäilykseni hieman heräilivät ja haluan varmistaa yhden asian. Te muut jotka olette ostaneet 11 tuotantokauden: onko sen boxin DVD -levyt teillä myös laitettu ns. "pahvi taskuun" eli siis tuossa ei ole niitä normaaleja dvd paikkoja vaan tuo erilainen kiinnitys menetelmä? Aikaisemmissa boxeissahan levyt ovat pääasiassa olleet siinä näkyvillä ja kiinnikkeet ovat olleet "muovisia".

Itse hieman ihmettelin tuota, koska se on minusta hyvin epäkäytännöllinen. Onhan boxi toki huomattavasti ohuempi kuin aiemmin, mutta levyjä on vaikea ottaa pois niistä, ja olen aivan varma että jossakin vaiheessa joku noista dvd -levyistä kosahtaa rikki tai se laatikko hajoaa.

Haluan varmistaa vain, etten ostanut jotain ihme versiosta tuosta vaan että muillakin on tuo boxi ihan vastaavanlainen. D:
Toivottavasti joku ymmärsi selitykseni ja asian jota haen tässä.