Simpsonit > Oheistuotteet
Omistamasi Simpsonit-tuotteet
ozq:
Minulla on tuotantokaudet: 1,3,4,6,7 ja 9. Sen lisäksi minulla on 4 julistetta, Homer Aamutohvelit, Penaali + Simpsons koulutarvikkeita, The Simpsons Movie, The Simpsons Hit & Run ja Homer figuuri ja vielä pari paitaa. Siinä ne taisivat ollakin.
Patentti:
Taas tullu lisää Simpsons kamaa hyllyihin:
Simpsonit: Taivas ja Helvetti DVD
9. Tuotantokausi DVD
Simpsonit: Filmifestarit
Duffless:
DVD:t
Tuotantokaudet: 4,5,6,7,8,9 ja 10 + Movie
Tulossa: Ainakin alkuun 11 ja 12(sit ku ilmestyy) tuottikset, ajattelin kerätä kaikki.
Muuta
Huoneessani on kolme julistetta: Ensimmäisessä on Homer,joka sanoo: "If Somethings hard to do,it´s not worth doing." Toisessa on hahmoja Simpsoneista ja kolmannessa Springfieldin kartta. Homerin oma kirja ja Bartin oma kirja + Joku vanha paita kaapissa.
Joulupukki X:
Uutta tavaraa: Päätin ostaa vihdoin ja viimein Simpson Movien ::), Naurupommi on myös tuolla hyllyllä, että sitä rataa tässä mennään, ja myös on tullut kokoelma täyteen, suomen myyntien mukaan minulla on tuotantokaudet 1-10, paitsi että kohta tulee 11. Tuottari, niin pitää sitä sitten joskus myöhemmin katsella :-\
Laululintu:
Tuotantokaudet 1-5 normaaleina bokseina
Tuotantokaudet 7-10 "pääbokseina"
Ennakkotilauksena on tulossa kausi 11 krustyn pääboksina
Simpson moviekin piti hommata vaikka tuottikin pienen pettymyksen.
Pehmoleluina löytyy maggie, lisa, bart, homer ja marge. Kaikki jotain 20cm korkeita.
Sitten makuunista tässä joskus keräisin samaiset tyypit lasien muodossa hyllylle.
Simpsoneiden hit and run tietokonepeli myös löytyy
Sekä kaksi palapeliä toinen on 300kpl ja toinen 500kpl. Tämä isompi on viittä vaille valmis mutta tuottaa vähän tuskaa :D
Muuta ei taida muistua tähän hätään
Homerin pääboksia metsästelemässä suomiteksteillä...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta