Kirjoittaja Aihe: Mitä kautta päädyit tänne?  (Luettu 141821 kertaa)

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #120 31.03.11 - 16:35
Olin jossain nähnyt Simpsonit.orgin, vissiin jossain kirjassa, tulin tänne ja... niin :D

Varmaan Jouni Paakkisen Simpsonit-historiikissa, tuskin meitä muissa kirjoissa on mainittu :D

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #121 04.04.11 - 15:57
Olin jossain nähnyt Simpsonit.orgin, vissiin jossain kirjassa, tulin tänne ja... niin :D

Varmaan Jouni Paakkisen Simpsonit-historiikissa, tuskin meitä muissa kirjoissa on mainittu :D

Sitä juuri, sen olenkin jo kymmenisen kertaa lukenut :D

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #122 22.04.11 - 00:09
Googlessa tuli seikkailtua tylsyyden puuskissa ja olikin kyllä ihan tarkotuksena löytää joku uus foorumi jolla vois rueta kirjottelemaan ja Simpsonit ny ekana tuli mieleen ja tänneppä sitte päädyin ku hakuun laitoin Simpsonit foorumi (--: Sen pituinen se.

Rhea

Vieras
Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #123 22.04.11 - 19:12
Googlestahan tämä löytyi.

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #124 23.06.11 - 09:22
Jotain Simpsoneihin liittyvää Googletin ja tämä löyty ;)

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #125 22.09.11 - 18:03
Pidin yhdellä sivulla tietokilpailua Simpsoneista ja kun olin menossa wikipediaan (ihan vaan varmistamaan kysymyksen vastauksen) niin päädyinkin tänne:D

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #126 26.09.11 - 20:55
Jotain Simpsoneihin liittyvää Googletin ja tämä löyty ;)

Jep, Google on meidän Simpsonit fanien pelastus, jos vain tietää mitä hakee ja osaa laittaa oikeat hakusanat. :) Sitä kautta minäkin löysin tänne. Alun perin kyllä hain jotain muuta suomen kielistä Simpsonit sivustoa (Simpsonit-nurkkako se nyt oli?), mutta onneksi löysin tämän ja liityin joukkoon keltaiseen. :D

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #127 31.12.11 - 16:54
Goooooogle

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #128 24.08.12 - 15:50
Oon tienny tän paikan aiemminkin, kuulin jostain muulta foorumilta, ja nyt päätin sitten rekata :)

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #129 24.08.12 - 15:54
Oon tienny tän paikan aiemminkin, kuulin jostain muulta foorumilta, ja nyt päätin sitten rekata :)

Tervetuloa. Pakko kehua avatariasi, meillä on sama kuva Twitterissä :)

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #130 24.08.12 - 17:05
Itse ihan Tepen kautta tuossa hetki sitten :)

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #131 24.08.12 - 17:30
Ohhoh, tänään on rekisteröitynyt peräti kolme kävijää. Lukekaa säännöt ja pysykää aktiivisina! :)

Milloinkohan saamme joukkoomme sadan Bartin ja yhden Bertin lisäksi myös Bortin :D


Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #132 14.04.13 - 00:35
Oikeastaan en olisi varmaan koskaan löytänyt tänne ilman Vincen viestejä muutamalla muulla foorumilla, joissa itseasiassa en ole käynyt kuukausiin tai vuosiin. Syöpynyt vain mieleen kehut tästä paikasta, tosin omalta osaltaan tänne navigoiduin myös siksi, että aloin Simpsoneita seuraamaan ja fanittamaan enemmän.  :)

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #133 14.04.13 - 08:16
Oikeastaan en olisi varmaan koskaan löytänyt tänne ilman Vincen viestejä muutamalla muulla foorumilla, joissa itseasiassa en ole käynyt kuukausiin tai vuosiin. Syöpynyt vain mieleen kehut tästä paikasta, tosin omalta osaltaan tänne navigoiduin myös siksi, että aloin Simpsoneita seuraamaan ja fanittamaan enemmän.  :)

Kiitokset Vince_Simpsonille uuden jäsenen hankkimisesta!

Vs: Mitä kautta päädyit tänne?
Vastaus #134 15.04.13 - 17:53
Oikeastaan en olisi varmaan koskaan löytänyt tänne ilman Vincen viestejä muutamalla muulla foorumilla, joissa itseasiassa en ole käynyt kuukausiin tai vuosiin. Syöpynyt vain mieleen kehut tästä paikasta, tosin omalta osaltaan tänne navigoiduin myös siksi, että aloin Simpsoneita seuraamaan ja fanittamaan enemmän.  :)

Kiitokset Vince_Simpsonille uuden jäsenen hankkimisesta!

Olkaapa hyvä vaan, on ilo olla ns. mainostajan asemassa. :) Jos jotain henkilökohtaisia kommenntteja pitäisi nytkin laittaa, mielestäni tämä on viihtyisimpiä foorumeja ikinä.

Ja 9MK6:lle isot kehut siitä, että liityit meidän rivikäyttäjien joukkoon. Parasta tässä on tietenkin se, että olet tuttu käyttäjä.