Simpsonit.org > Simpsonit.org

Mitä kautta päädyit tänne?

<< < (28/623) > >>

9MK6:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 15.04.13 - 17:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 14.04.13 - 08:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: 9MK6 - 14.04.13 - 00:35 ---Oikeastaan en olisi varmaan koskaan löytänyt tänne ilman Vincen viestejä muutamalla muulla foorumilla, joissa itseasiassa en ole käynyt kuukausiin tai vuosiin. Syöpynyt vain mieleen kehut tästä paikasta, tosin omalta osaltaan tänne navigoiduin myös siksi, että aloin Simpsoneita seuraamaan ja fanittamaan enemmän.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Kiitokset Vince_Simpsonille uuden jäsenen hankkimisesta!

--- Lainaus päättyy ---

Olkaapa hyvä vaan, on ilo olla ns. mainostajan asemassa. :) Jos jotain henkilökohtaisia kommenntteja pitäisi nytkin laittaa, mielestäni tämä on viihtyisimpiä foorumeja ikinä.

Ja 9MK6:lle isot kehut siitä, että liityit meidän rivikäyttäjien joukkoon. Parasta tässä on tietenkin se, että olet tuttu käyttäjä.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitokset kehuista. :) Tämän foorumin ilmapiiri on kieltämättä harvinaisen mukava ja rento, viihtyisin foorumi ikinä! Vaikken täällä olekkaan kovinkaan pitkää aikaa viettänyt.

SimpSuomTv:
No tein jotain kuvaa paintilla (2013) en kyllä tiiä miks mutta etsin Simpson hahmojen kuvia sitten löysin tämän katsoin että täällä on kaikenlaista uutisia ja muita jakso tietoja katsoin uutiset ja lopetin, joskus joulun aikaan (2014) aloin lukea uutisia sitten kirjoitin nettiin Simpsonien viimeinen jakso" niin löysin tän foorumin sitten ajattelin että on pakko kirjoittaa oma ideani viimeisestä jaksosta ( siitä sitten tuli ensimmäinen ja pisin kommenttini tänne) sitten aloin käydä täällä joka päivä

Edit: muokkasin vähän

MrSmithers:
Olen lukenut tietoa simpsoneista netistä, ja tullut sitten tänne. Kun huomasin, että täällä on foorumi niin tottakai tänne oli rekisteröidyttävä  :)

Maximate:
En ole tainnut koskaan vastata tähän ketjuun, niin nyt on varmaan hyvä aika.

Itse päädyin tänne, koska etsin tietoa Sari Luhtasesta. Melko erikoista kautta täytyy myöntää, mutta olen tyytyväinen että tänne päädyin.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Maximate - 16.05.15 - 00:56 ---Itse päädyin tänne, koska etsin tietoa Sari Luhtasesta. Melko erikoista kautta täytyy myöntää, mutta olen tyytyväinen että tänne päädyin.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on kyllä varmaan toistaiseksi erikoisin kuulemani syy :) Mikäs Luhtasessa kiinnosti?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta