Kirjoittaja Aihe: ein paar falsche Kurven  (Luettu 31638 kertaa)

Banning

Vieras
ein paar falsche Kurven
11.03.20 - 11:18
Toen ik bij mijn favoriete trailhead uit de auto stapte na een lang woon-werkverkeer, wilde ik alleen maar mijn lichaam onder de felle zon bewegen voordat we allebei voor de avond instopten. Er was niets bijzonders aan, alleen mijn reguliere dinsdag door het bos. Ik sloeg mijn veters dicht, stopte mijn telefoon in de kofferbak van mijn auto en ging Adidas Stan Smith Damen alleen op pad om de dag met vijf kilometer vuil voor het avondeten af ??te schudden.

Na bijna een decennium van trailrunning, meestal alleen, had ik een groot spidey gevoel en voelde ik me zelden ongemakkelijk op afgelegen paden. Ik droeg mijn telefoon alleen op lange afstanden voor foto's of een snelle blik op de kaart. De veelvuldige opmerkingen van vrienden en familie over mijn veiligheid omdat ik zoveel tijd alleen in het bos doorbracht, gaf me alleen maar meer zelfvertrouwen en trots op mezelf omdat ik zo'n stoere vrouw ben. De paden waren mijn toevlucht en ze waren veilig.

Een zandig chaparralpad in Henry Cowell State Park, heel dicht bij waar de auteur een cougar tegenkwam.
Terwijl ik de bovenkant van de met zand bedekte chaparral kroop, waar het uitzicht op het vuur staat, nam ik een slok water en feliciteerde ik mezelf met Adidas Yeezy Boost 350 Womens hoe sterk ik me voelde. Ik nam even de tijd om het uitzicht op de oceaan beneden te waarderen en rende de andere kant van het pad af richting het meer met luifel bedekte gedeelte van het park.

Ik zag een bruin gekleurde kat rondsnuffelen op het pad, slechts een paar passen voor me. We Nike Air Max Motion Dames hebben bobcats in deze kustbergen en ik heb het geluk gehad ze meerdere keren te zien. Ik bleef er bijna naartoe rennen wetende dat het zou verdwijnen zodra het me zag. Twee seconden later stopte ik dood in mijn sporen. Deze kat was groter dan een bobcat en heimelijker in zijn bewegingen. De poema hurkte neer en keek me recht aan met zijn oren naar achteren en zijn ogen gesloten. Ik wist hoe zeldzaam het was om er één in het wild te zien. Ik wist precies wat ik moest doen als ik er ooit een tegenkwam. Op dat moment kozen mijn hersenen er echter voor me te herinneren aan de recente fatale aanvallen door poema's in het noordwesten van de Stille Oceaan. Stond ik op het punt om een ??statistiek en iemand's diner te worden?

Ik was doodsbang maar ik liet me mijn hoed en zonnebril afzetten en zwaaien in de lucht schreeuwend naar de kat: "Ik Nike Air Vapormax Femme ben een grote enge mens, je zou bang voor me moeten zijn."

De minuten gingen ondraaglijk langzaam voorbij. Ik realiseerde me dat de cougar niet onder de indruk was en niet voor mij zou verhuizen. Ik deed een stap achteruit. De kat stond meteen op uit zijn gehurkte positie en ik verstijfde. Ik had het zinkende gevoel dat het me zou volgen als ik nog een stap verder zou gaan, maar ik had geen andere keuze dan mezelf uit de situatie te halen. Ik heb mezelf gestolen voor het onvermijdelijke gevecht voor mijn leven, haalde diep adem en deed nog een stap achteruit.

Daarna liep ik de 30 blokken naar Lululemon om te veranderen en ga ik naar Flywheel voor deel een van de Lu-athalon, een van hun gemeenschapsevenementen.

Dit was de tweede keer dat ik Vliegwiel probeerde, maar ik voelde echt niet de kleine monitor aan de zijkant die je koppel Nike Air Max 90 Mujer en toerental meet. Vooral omdat ik niet vaak draai, dus ik heb het altijd moeilijk gehad om mijn RPM op het niveau te krijgen dat de instructeur ons vroeg. Het is grappig hoe zelden ik nu draai - voordat ik begon te rennen, dat was mijn absolute favoriete workout.

(Die schermen daarboven, voor de onbekende, rangschikken in principe ieders prestaties. Gisteren gebruikten ze fietsnummers, geen namen, en het scherm bewoog heel snel, dus ik kon niet echt vinden waar ik was. Dat was prima.)

Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #1 11.03.20 - 18:48
Hi mate! I think this is a wrong forum. This is The Simpsons themed forum in Finnish language. Not in Dutch/Afrikaans. Have a nice day!


Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #3 07.10.21 - 08:26
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо

Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #4 10.11.21 - 04:27

Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #5 10.11.21 - 04:28

Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #6 10.11.21 - 04:29

Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #7 10.11.21 - 04:31

Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #8 10.11.21 - 04:32

Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #9 10.11.21 - 04:33

Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #10 10.11.21 - 04:34

Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #11 10.11.21 - 04:35

Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #12 10.11.21 - 04:36

Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #13 10.11.21 - 04:37

Vs: ein paar falsche Kurven
Vastaus #14 10.11.21 - 04:38