Kirjoittaja Aihe: sentiero che attraversa  (Luettu 45531 kertaa)

Banning

Vieras
sentiero che attraversa
09.03.20 - 09:22
Je vindt veel opties voor aanpassingen rond je lichaam en rond je uitrusting, omdat je meerdere delen van het hoofdvak kunt vastzetten. In dit hoofdcompartiment bevindt zich een mouw voor een waterzak en een klein ritsvak. Verder zijn er niet veel opties voor organisatie buiten de zakken / buidels op de schouderbanden. Elke riem heeft een zak voor een zachte fles, een extra opbergzak en een ritsvak. Dit geeft u eenvoudig toegang tot de benodigdheden [voedsel, water, lichte lagen].

What We Loved: het Adidas Nmd Femme] pakket heeft veel ruimte voor je essenti?le spullen en het is gemaakt met een weerbestendig materiaal, zodat je weet dat je spullen veilig zijn. De verborgen mouwen voor wandelstokken zijn ook ongelooflijk eenvoudig te gebruiken terwijl je onderweg bent!

Pasvorm, gevoel + verstelbaarheid: dit pakket is verkrijgbaar in drie maten en past zoals verwacht met veel opties voor aanpassing terwijl je het draagt. Het bungee-systeem dat wordt gebruikt voor aanpassing langs de ribbenkast is een beetje omslachtig, maar het biedt een verscheidenheid aan pasvormen. De riemen zijn comfortabel en het pakket blijft op zijn plaats wanneer je onderweg bent.
Hydratatieopties: er is een interne mouw voor een hydratatieblaas en twee zakjes op de schouderbanden voor zachte kolven.
Wat we zouden veranderen: het toevoegen van een extra zak aan de buitenkant [of zelfs bungee-bandjes] zou meer gemakkelijk toegankelijke opslag bieden voor lagen terwijl u onderweg toevoegt / verwijdert.
Nathan Dames TrailMix 12L
Het Nathan Sports TrailMix 12L-pakket is gemaakt met een op vrouwen gericht pakket dat lichtgewicht is en zich gemakkelijk vormt naar de rondingen van je lichaam. Het beschikt over een groter www.cafeverhoeff.nl compartiment met roll-top met twee grote buitenvakken, evenals opbergruimte op de schouderbanden. U zult merken dat het gemakkelijk is om uw benodigdheden in het pakket te organiseren en op te bergen. Er is ook een apart buitenvak voor een hydratatieblaas waardoor je gemakkelijk toegang hebt zonder je zorgvuldig ingepakte uitrusting te hoeven doorgraven.

Laten we, voordat ik verder ga, rekening houden met mijn gebrek aan artistieke vaardigheden. Toen ik klein was, vertelde ik mijn ouders dat ik een schrijver en illustrator wilde worden toen ik opgroeide.

Tegen de tijd dat ik zes was, besefte ik dat ik iemand anders mijn boek moest laten illustreren. (In die tijd wilde ik duidelijk kinderboekschrijver worden, want wat zou een zesjarige anders nog denken dat ze zouden kunnen schrijven?) Op de middelbare school realiseerde ik me dat Adidas Zx Flux Dámské terwijl ik in de A-track academische klassen zat, dat niet gaat niet van toepassing zijn op kunst. Of muziek. Ik zou me aan de woorden moeten houden.

Dus toen ik laatst in deze klas, bijna 30, binnenliep, vroeg ik me af hoe ik in godsnaam iets zou schilderen dat ik graag naar huis zou brengen.

Naast het worden van het soort persoon dat 's ochtends traint, werd ik het soort persoon dat soms door de week op zes uur slaap kan functioneren.

In het verleden, als het leek alsof een training mijn acht uur snoozetijd in gevaar zou brengen, heb ik gesnoozed op de training. Nou, er is geen tijd om te snoozen wanneer je een agressief marathondoel hebt om na te streven, en dus heb ik bloggen opgeofferd voor slaap. Hé, hoe minder ik blog, hoe meer ik moet bloggen, toch?

Dus laten we het hebben over mijn week 5 van marathontraining.

Ik geef het Nike Air Max 90 Femme een solide A-.

Op papier was het geweldig. Ik reed elke mijl, mijn vijf geplande runs, een sessie met mijn nieuwe trainer en leerde hoe flexibel te zijn in mijn training.

Geestelijk was het niet de beste. Het vasthouden van 100% aan mijn kilometers betekende een beetje een sprong van vorige weken, en dat was duidelijk te zien in mijn tempo en hoe gemakkelijk mijn runs aanvoelden.


Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #2 07.10.21 - 08:20
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting

Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #3 09.11.21 - 04:23

Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #4 09.11.21 - 04:24

Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #5 09.11.21 - 04:25

Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #6 09.11.21 - 04:26

Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #7 09.11.21 - 04:27

Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #8 09.11.21 - 04:28

Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #9 09.11.21 - 04:29

Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #10 09.11.21 - 04:31

Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #11 09.11.21 - 04:32

Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #12 09.11.21 - 04:33

Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #13 09.11.21 - 04:34

Vs: sentiero che attraversa
Vastaus #14 09.11.21 - 04:35