Kirjoittaja Aihe: Kukunor  (Luettu 67879 kertaa)

Kukunor
05.06.07 - 23:34
Simpsonit.org tekee yhteistyötä Kukunor-nimisen liikkeen kanssa. Kukunor myy kaikkea pop-kulttuuriin liittyvää tavaraa, siis esimerkiksi musiikki-, elokuva- ja televisioaiheisia vaatteita, julisteita, sarjiksia ja figuureja. Kaupan on myös aimo liuta Simpsonit-kamaa. Tuotteita voi tilata netistä tai käydä katselemassa Kukunorin puodissa Helsingin Tennispalatsin toisessa kerroksessa.

Pidämme Kukunorin mainosta sivuilla, mistä hyvästä Kukunor lahjoittaa järjestämiimme kisoihin tuotepalkintoja. Pitäkää siis tämän liikkeen nimi mielessänne Simpsonit-hankintoja tehdessänne, koska Kukunorin tukeminen tukee myös meidän yhteisöämme. Ja jos tilaatte tuolta jotain, laittakaa ihmeessä tilauskaavakkeen "Lisäohjeita tilaukseen tai terveisiä" -kohtaan maininta, että näitte Kukunorin mainoksen Simpsonit.orgissa.
Viimeksi muokattu29.07.10 - 14:18 Kirjoittaja: Mikko

Vs: Kukunor
Vastaus #1 06.06.07 - 11:36
Joo,Kerran oon tuolta sivulta tilannut ja sekään tavara ei koskaan meille saapunut.Varmaan oli loppunut se tuote.

Vs: Kukunor
Vastaus #2 07.06.07 - 09:02
Voisin käydä joku päivä katsomassa, mitä tuolla kaupassa on.

Lego

Vieras
Vs: Kukunor
Vastaus #3 20.06.07 - 06:47
Tilasin 2 Simpsonit sarjista (eilen) ja sähköpostiin tuli n. 5 minuutin kuluttua viesti, että toimitus kestää kuukauden. No sit siin oli lista mitä löytyy liikkeestä. Valitsin sieltä sitten vain yhden sarjiksen ja myyjä (tai se ketä mun kaa sit meilaili) lupasi laittaa sen tulemaan tänään minulle. Kuten huomaatte, hyvää palvelua!

Vs: Kukunor
Vastaus #4 20.06.07 - 10:13
Voisin ruveta keräilemään nuita figuureita, mutta ne on aika kalliita, niinkun esimerkiksi Itchy & Scratchy figuurisetti maksaa 40€  :o

Vs: Kukunor
Vastaus #5 04.07.07 - 23:37
tuollahan on kaikenlaista kivaa simpsonit sälää, täytyy harkita ostosten tekoa. osa vaan on jotenkin liian kalliita, esimm olkalaukku 40e ja bart t-paita melkein 30e, ehh.

kisaakin odottelen innolla. :>

Vs: Kukunor
Vastaus #6 02.08.07 - 14:44
Kävinpä eilen elokuvan katsomisen ohella ostamassa Kukunorista hienon simpsonit-aiheisen triviakalenterin (repäisykalenteri) vuodella 2008, jossa on joka päivälle yksi sarjaan kohdistuva triviakysymys. Hauska ostos!

Vs: Kukunor
Vastaus #7 07.08.07 - 00:12
onko se tennispalatsissa oleva leffasäläkauppa kukunor? aina on vaan tullut käveltyä ohi ja viimeksi tajusin katsoa sen kaupan nimenkin, niin mietin että onko nämä nyt yksi ja sama asia?

Vs: Kukunor
Vastaus #8 07.08.07 - 09:18
onko se tennispalatsissa oleva leffasäläkauppa kukunor? aina on vaan tullut käveltyä ohi ja viimeksi tajusin katsoa sen kaupan nimenkin, niin mietin että onko nämä nyt yksi ja sama asia?

Kyllä.

Vs: Kukunor
Vastaus #9 07.08.07 - 17:15
Ai se onkin se.. Oon siellä monesti käyny, kiva kauppa. Myöskin Kinopalatsiin on avattu joku tollanen elokuvakrääsä kauppa, ja siellä on myöskin Simpson hahmoja.

Enth

Vieras
Vs: Kukunor
Vastaus #10 31.08.07 - 14:46
Ja Kukunor on ollut (tai en tiedä onko edelleen) erään Kiinan osan nimi. Sen verran sain irti vanhasta Kiinan kartasta historian tunnilta :)

Vs: Kukunor
Vastaus #11 25.09.07 - 15:06
En ole tilannut Kukunorista mitään mutta ajatellut lähiaikoina sitä olen.

Vs: Kukunor
Vastaus #12 01.11.07 - 21:32
Joo,Kerran oon tuolta sivulta tilannut ja sekään tavara ei koskaan meille saapunut.Varmaan oli loppunut se tuote.



Mulle  tuli tuote.
Siis   se minkä tilasin :P

Vs: Kukunor
Vastaus #13 02.11.07 - 17:03
jee pääsin käymään kukunorin kaupassa kun olin hesassa ! ihanaa oli, ostin vaikka mitä ^^

Vs: Kukunor
Vastaus #14 25.10.08 - 11:33
Olen tilannut Kukunorista Simpsonit-tuotteita jo vuoden ajan. Sinne tulee koko ajan hyviä, uusia tuotteita.