Kirjoittaja Aihe: Simpsonit-Legot  (Luettu 89715 kertaa)

Simpsonit-Legot
17.03.13 - 18:10
En löytänyt järkevämpää aihetta tälle, mutta
http://www.sub.fi/uutiset/tanskalainen-lelujatti-havittelee-simpsoneita/1720813

Lego on siis jutellut Foxin kanssa Simpsonit-legosarjan tekemistä. Kyse on vain neuvottelusta, mutta minusta ainakin olisi siistiä nähdä Simpsoneita Legoina. Lapset tykkäisivät, minäkin voisin jonkun tuotteen hankkia, olinhan ala-asteikäisenä kova Lego-rakentelija.

Mitä muut mieltä, olisiko hienoa nähdä Simpsoneita Legoina, ostaisitteko itse koristeeksi jonnekin?
Viimeksi muokattu17.03.13 - 18:20 Kirjoittaja: Monorail

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #1 17.03.13 - 20:09
Lainaus käyttäjältä: Sub.fi
Animaatiosarja Simpsonit saattaa pian löytyä myös lelukauppojen hyllyiltä
Niin, ehkä vielä joskus...

Mutta siis kumma ettei Simpsoneista oo vielä tullut legoversiota kun miettii mistä kaikesta muusta on tehty. Itekin rakentelin lego-Homereita joskus kauan sitte.

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #2 17.03.13 - 20:15
En löytänyt järkevämpää aihetta tälle, mutta
http://www.sub.fi/uutiset/tanskalainen-lelujatti-havittelee-simpsoneita/1720813

Lego on siis jutellut Foxin kanssa Simpsonit-legosarjan tekemistä. Kyse on vain neuvottelusta, mutta minusta ainakin olisi siistiä nähdä Simpsoneita Legoina. Lapset tykkäisivät, minäkin voisin jonkun tuotteen hankkia, olinhan ala-asteikäisenä kova Lego-rakentelija.

Mitä muut mieltä, olisiko hienoa nähdä Simpsoneita Legoina, ostaisitteko itse koristeeksi jonnekin?

Ei mikään huono markkinarako! Tietysti Simpsoneiden kohdalla on hyvä vielä sekin, että sarja on tuttu keltaisista hahmoista kuten legotkin. Ja jos muistatte niin onhan yksi sohvakohtauskin toteutettu lego-animaationa. Kausi taisi olla 19...

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #3 17.03.13 - 21:15
Mitä muut mieltä, olisiko hienoa nähdä Simpsoneita Legoina, ostaisitteko itse koristeeksi jonnekin?
hmm.. Onhan niitä huonompiakin oheistuotteita nähty. Sinällään hyvin keksitty sillä onhan Simpsoneissa viittauksia ollut Legoihin muutamaan otteeseen, eräässä jaksossahan Burns suunnitteli uraanin hautaamista maastoon, juuri legolandin läheisyyteen.
En ehkä itselleni kummiskaan hommaisi kun on tuo leegoinen ikä mennyt jo aikoja sitten :D

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #4 17.03.13 - 21:47
En ehkä itselleni kummiskaan hommaisi kun on tuo leegoinen ikä mennyt jo aikoja sitten :D
Niin on meillä kaikilla muillakin (luultavasti), mutta fanina olisin valmis ostamaan vaikka Simpsonit-vaippoja tai tutteja. :D
Legot ovat tosin kalliita, että enpä sitten tiedä kuka jaksaa Simpsonit-tavaraa ostaa hirveillä hinnoilla, mutta kyllä lapset noita vieläkin ostavat, ja sinänsä Legot olisi hyvä valtaus Simpsoneille, kun lapsetkin tuntevat sarjan ja pitävät sitä yleensä hauskanakin, vaikka paras hupi irtoaa vanhemmille.

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #5 18.03.13 - 01:18
En ehkä itselleni kummiskaan hommaisi kun on tuo leegoinen ikä mennyt jo aikoja sitten :D
Niin on meillä kaikilla muillakin (luultavasti), mutta fanina olisin valmis ostamaan vaikka Simpsonit-vaippoja tai tutteja. :D
Vaippoja ja tutteja ostaisit? :D Kuulostaa aika veikeältä. :P Itse ostaisin noita vain jos olisin perheellinen ja minulla olisi tuossa iässä olevia lapsia, mutta kun en ole. Mutta legoja voisin ehkä ostaakin. Homer ja Bart ainakin pääsisivät ostoslistalleni, ja jos hahmoissa löytyy Lionel Hutzia ja Moeta, niin tottakai nekin. :) Myös Chief Wiggum olisi hyvä ehdokas.

Toivotaan, että noita Legoja tulisi.

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #6 07.01.14 - 13:33
En löytänyt järkevämpää aihetta tälle, mutta
http://www.sub.fi/uutiset/tanskalainen-lelujatti-havittelee-simpsoneita/1720813
Nyt on ainakin ensimmäinen rakennus-sarja julkistettu:
Simpsoneiden kotitalo

Mukana näyttäisi olevan talon keskeisimmät huoneet, mutta kuvasta ei allekirjoittanut bongannut ainakaan ullakkoa tai kellaria. Sarja sisältää 2523 palaa, mutta autotallin krääsä, sisustustavarat ja hahmot lisäosineen vie varmaan niistä suuren osan.

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #7 07.01.14 - 16:49
En löytänyt järkevämpää aihetta tälle, mutta
http://www.sub.fi/uutiset/tanskalainen-lelujatti-havittelee-simpsoneita/1720813
Nyt on ainakin ensimmäinen rakennus-sarja julkistettu:
Simpsoneiden kotitalo

Mukana näyttäisi olevan talon keskeisimmät huoneet, mutta kuvasta ei allekirjoittanut bongannut ainakaan ullakkoa tai kellaria. Sarja sisältää 2523 palaa, mutta autotallin krääsä, sisustustavarat ja hahmot lisäosineen vie varmaan niistä suuren osan.

Eikö uusilla Legoilla enää ole sellaista samanmuotoista päätä, jossa ainoana erottavana tekijänä on maalaus? Nuo hahmot eivät oikein näytä Legoilta, vaan joltain tavallisilta Simpsonit-figuureilta.

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #8 09.01.14 - 21:24
Huhhuh.

Simpsoneiden Lego-talo, hintalappu n. 200 €

Linkistä voi käydä lukemassa, että mitä tämä rakennussetti sisältää. Kuinkakohan moni täältä meinaa hankkia? Kenties avaamattomana kaapin takahyllylle pölyttymään ja 20 vuoden päästä se voisi moninkertaistaa arvonsa?

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #9 10.01.14 - 07:57
Eipä tuo ole sen 200n arvoinen ostaa koristeeksi hyllyn päälle, löytyy kyllä rahalle parempaakin käyttöä. Onhan tuo ihan siisti setti, jos olisin vielä ala-asteella niin saattaisin tuota vinkua.

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #10 10.01.14 - 10:06
Eipä tuo ole sen 200n arvoinen ostaa koristeeksi hyllyn päälle, löytyy kyllä rahalle parempaakin käyttöä. Onhan tuo ihan siisti setti, jos olisin vielä ala-asteella niin saattaisin tuota vinkua.

Totta, ei tuota kannata ostaa, varsinkaan jos on pienet tulot. Hieno tuo kyllä olisi, ja ehdottomasti parhaimmat näköiset Legohahmot, jotka olen nähnyt.

Jaa, siinä on Flanderskin mukana. Onkohan se tulkittavissa perheystävänä? Jaksoista tulee kyllä sellainen tunne, että mies tunkee aina itsensä Simsponeiden juttusille juuri silloin kuin häntä ei kaivattaisi. Bartista tulee tuon yhden kuvan perusteella aavistus, että hänellä on pahat mielessään. Hänellä kun on Lisan koepaperi kädessään. Vanha kunnon Bart. :D Ja kas, Maggie oli keittiöpuuhissa. Hänen tekemisiään onkin aina kiva seurata.

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #11 10.01.14 - 15:22
Huhhuh.

Simpsoneiden Lego-talo, hintalappu n. 200 €

Linkistä voi käydä lukemassa, että mitä tämä rakennussetti sisältää. Kuinkakohan moni täältä meinaa hankkia? Kenties avaamattomana kaapin takahyllylle pölyttymään ja 20 vuoden päästä se voisi moninkertaistaa arvonsa?

Pitäisikö provosoitua tuosta Domen otsikon "faneille pakko-ostos" -sanavalinnasta :D Onko se fanius sitä, että raijaa kaiken mahdollisen fanikrääsän himaansa hinnalla millä hyvänsä?

Aika tyyriiltä kyllä kuulostaa, vaikka palasia on yli 2 500.

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #12 10.01.14 - 19:26
Huhhuh.

Simpsoneiden Lego-talo, hintalappu n. 200 €

Linkistä voi käydä lukemassa, että mitä tämä rakennussetti sisältää. Kuinkakohan moni täältä meinaa hankkia? Kenties avaamattomana kaapin takahyllylle pölyttymään ja 20 vuoden päästä se voisi moninkertaistaa arvonsa?

Pitäisikö provosoitua tuosta Domen otsikon "faneille pakko-ostos" -sanavalinnasta :D Onko se fanius sitä, että raijaa kaiken mahdollisen fanikrääsän himaansa hinnalla millä hyvänsä?

Aika tyyriiltä kyllä kuulostaa, vaikka palasia on yli 2 500.

No itse en oikeastaan porovosoitunut (mistä sen edes tietää, mikä on sellaista?). Sanoin vain selvän kantani asiasta. Ihme juttu, jos ei saa sanoa, mitä ajattelee asiasta. Siitä on keskusteleminen kaukana.

Kun kerran oheistuotteista puhutaan, minua kiinnostaa vain kolmenlaiset oheistuotteet:
a) DVD:t ja DVD-boksit (sekä myös VHS:t)
b) kirjat
c) jotkin erittäin kiinnostavat figuurit

Että, kun Lionel Hutzista olisi figuureja. Sellaisen ostaisin varmasti. Mistähän niitä laadukkaita hahmoja löytäisi, kun Kukunorkin meni konkkaan?

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #13 10.01.14 - 19:34
Huhhuh.

Simpsoneiden Lego-talo, hintalappu n. 200 €

Linkistä voi käydä lukemassa, että mitä tämä rakennussetti sisältää. Kuinkakohan moni täältä meinaa hankkia? Kenties avaamattomana kaapin takahyllylle pölyttymään ja 20 vuoden päästä se voisi moninkertaistaa arvonsa?

Pitäisikö provosoitua tuosta Domen otsikon "faneille pakko-ostos" -sanavalinnasta :D Onko se fanius sitä, että raijaa kaiken mahdollisen fanikrääsän himaansa hinnalla millä hyvänsä?

Aika tyyriiltä kyllä kuulostaa, vaikka palasia on yli 2 500.

No itse en oikeastaan porovosoitunut (mistä sen edes tietää, mikä on sellaista?). Sanoin vain selvän kantani asiasta. Ihme juttu, jos ei saa sanoa, mitä ajattelee asiasta. Siitä on keskusteleminen kaukana.

Kun kerran oheistuotteista puhutaan, minua kiinnostaa vain kolmenlaiset oheistuotteet:
a) DVD:t ja DVD-boksit (sekä myös VHS:t)
b) kirjat
c) jotkin erittäin kiinnostavat figuurit

Että, kun Lionel Hutzista olisi figuureja. Sellaisen ostaisin varmasti. Mistähän niitä laadukkaita hahmoja löytäisi, kun Kukunorkin meni konkkaan?

Täh, enhän minä sinun juttujasi maininnut sanallakaan? Kommentoin vain Domen otsikkoa, jonka mukaan fanius on sitä, että käyttää 200 euroa muovipalikoihin.

Vs: Simpsonit-Legot
Vastaus #14 10.01.14 - 20:10
Täh, enhän minä sinun juttujasi maininnut sanallakaan? Kommentoin vain Domen otsikkoa, jonka mukaan fanius on sitä, että käyttää 200 euroa muovipalikoihin.

Ajattelin vaan tarkentaa, ettei mene epäselväksi. Kieltämättä tuo Domen otsikko on hoopo. Tyhmiksikö ne ihmisiä luulevat? Argh!

En tiedä, ehkä mun pitäisi sanoa enää mitään. (turhautuneesti)