Simpsonit > Oheistuotteet

Simpsonit-Legot

<< < (3/370) > >>

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 10.01.14 - 07:57 ---Eipä tuo ole sen 200n arvoinen ostaa koristeeksi hyllyn päälle, löytyy kyllä rahalle parempaakin käyttöä. Onhan tuo ihan siisti setti, jos olisin vielä ala-asteella niin saattaisin tuota vinkua.

--- Lainaus päättyy ---

Totta, ei tuota kannata ostaa, varsinkaan jos on pienet tulot. Hieno tuo kyllä olisi, ja ehdottomasti parhaimmat näköiset Legohahmot, jotka olen nähnyt.

Jaa, siinä on Flanderskin mukana. Onkohan se tulkittavissa perheystävänä? Jaksoista tulee kyllä sellainen tunne, että mies tunkee aina itsensä Simsponeiden juttusille juuri silloin kuin häntä ei kaivattaisi. Bartista tulee tuon yhden kuvan perusteella aavistus, että hänellä on pahat mielessään. Hänellä kun on Lisan koepaperi kädessään. Vanha kunnon Bart. :D Ja kas, Maggie oli keittiöpuuhissa. Hänen tekemisiään onkin aina kiva seurata.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 09.01.14 - 21:24 ---Huhhuh.

Simpsoneiden Lego-talo, hintalappu n. 200 €

Linkistä voi käydä lukemassa, että mitä tämä rakennussetti sisältää. Kuinkakohan moni täältä meinaa hankkia? Kenties avaamattomana kaapin takahyllylle pölyttymään ja 20 vuoden päästä se voisi moninkertaistaa arvonsa?

--- Lainaus päättyy ---

Pitäisikö provosoitua tuosta Domen otsikon "faneille pakko-ostos" -sanavalinnasta :D Onko se fanius sitä, että raijaa kaiken mahdollisen fanikrääsän himaansa hinnalla millä hyvänsä?

Aika tyyriiltä kyllä kuulostaa, vaikka palasia on yli 2 500.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.01.14 - 15:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 09.01.14 - 21:24 ---Huhhuh.

Simpsoneiden Lego-talo, hintalappu n. 200 €

Linkistä voi käydä lukemassa, että mitä tämä rakennussetti sisältää. Kuinkakohan moni täältä meinaa hankkia? Kenties avaamattomana kaapin takahyllylle pölyttymään ja 20 vuoden päästä se voisi moninkertaistaa arvonsa?

--- Lainaus päättyy ---

Pitäisikö provosoitua tuosta Domen otsikon "faneille pakko-ostos" -sanavalinnasta :D Onko se fanius sitä, että raijaa kaiken mahdollisen fanikrääsän himaansa hinnalla millä hyvänsä?

Aika tyyriiltä kyllä kuulostaa, vaikka palasia on yli 2 500.

--- Lainaus päättyy ---

No itse en oikeastaan porovosoitunut (mistä sen edes tietää, mikä on sellaista?). Sanoin vain selvän kantani asiasta. Ihme juttu, jos ei saa sanoa, mitä ajattelee asiasta. Siitä on keskusteleminen kaukana.

Kun kerran oheistuotteista puhutaan, minua kiinnostaa vain kolmenlaiset oheistuotteet:
a) DVD:t ja DVD-boksit (sekä myös VHS:t)
b) kirjat
c) jotkin erittäin kiinnostavat figuurit

Että, kun Lionel Hutzista olisi figuureja. Sellaisen ostaisin varmasti. Mistähän niitä laadukkaita hahmoja löytäisi, kun Kukunorkin meni konkkaan?

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.01.14 - 19:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.01.14 - 15:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 09.01.14 - 21:24 ---Huhhuh.

Simpsoneiden Lego-talo, hintalappu n. 200 €

Linkistä voi käydä lukemassa, että mitä tämä rakennussetti sisältää. Kuinkakohan moni täältä meinaa hankkia? Kenties avaamattomana kaapin takahyllylle pölyttymään ja 20 vuoden päästä se voisi moninkertaistaa arvonsa?

--- Lainaus päättyy ---

Pitäisikö provosoitua tuosta Domen otsikon "faneille pakko-ostos" -sanavalinnasta :D Onko se fanius sitä, että raijaa kaiken mahdollisen fanikrääsän himaansa hinnalla millä hyvänsä?

Aika tyyriiltä kyllä kuulostaa, vaikka palasia on yli 2 500.

--- Lainaus päättyy ---

No itse en oikeastaan porovosoitunut (mistä sen edes tietää, mikä on sellaista?). Sanoin vain selvän kantani asiasta. Ihme juttu, jos ei saa sanoa, mitä ajattelee asiasta. Siitä on keskusteleminen kaukana.

Kun kerran oheistuotteista puhutaan, minua kiinnostaa vain kolmenlaiset oheistuotteet:
a) DVD:t ja DVD-boksit (sekä myös VHS:t)
b) kirjat
c) jotkin erittäin kiinnostavat figuurit

Että, kun Lionel Hutzista olisi figuureja. Sellaisen ostaisin varmasti. Mistähän niitä laadukkaita hahmoja löytäisi, kun Kukunorkin meni konkkaan?

--- Lainaus päättyy ---

Täh, enhän minä sinun juttujasi maininnut sanallakaan? Kommentoin vain Domen otsikkoa, jonka mukaan fanius on sitä, että käyttää 200 euroa muovipalikoihin.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 10.01.14 - 19:34 ---Täh, enhän minä sinun juttujasi maininnut sanallakaan? Kommentoin vain Domen otsikkoa, jonka mukaan fanius on sitä, että käyttää 200 euroa muovipalikoihin.

--- Lainaus päättyy ---

Ajattelin vaan tarkentaa, ettei mene epäselväksi. Kieltämättä tuo Domen otsikko on hoopo. Tyhmiksikö ne ihmisiä luulevat? Argh!

En tiedä, ehkä mun pitäisi sanoa enää mitään. (turhautuneesti)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta