Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Keskustelupalstan oma Simpsonit-visa

<< < (56/656) > >>

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: MrSmithers - 19.09.15 - 09:59 ---No minäpä sitten jatkan:

Mikä oli Lisan uuden ystävän nimi jaksossa Lisa Ihmemaassa (Lisa the Drama Queen)?

--- Lainaus päättyy ---
Tähän väliin offtopicia. En halua ees muistaakkaan. Ehkä surkein jakso ikinä mitä olen katsonut :D

SimpSuomTv:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 20.09.15 - 22:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MrSmithers - 19.09.15 - 09:59 ---No minäpä sitten jatkan:

Mikä oli Lisan uuden ystävän nimi jaksossa Lisa Ihmemaassa (Lisa the Drama Queen)?

--- Lainaus päättyy ---
Tähän väliin offtopicia. En halua ees muistaakkaan. Ehkä surkein jakso ikinä mitä olen katsonut :D

--- Lainaus päättyy ---

Se on se mustatukkainen tyttö millä on silmälasit. Nimi pitäs vaan muistaa.

MrSmithers:

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

:D oli kyllä aikamoisen huono. Kysyin siitä jaksosta vain sen takia, että olin katsonut sen samana päivänä (puolivahingossa).

--- Lainaus käyttäjältä: SimpSuomTv - 21.09.15 - 07:21 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Se on se mustatukkainen tyttö millä on silmälasit. Nimi pitäs vaan muistaa.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri se.

SimpSuomTv:
Nimi oli ...........   

SimpSuomTv:
Se oli Julie tai Juliet

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta