Kirjoittaja Aihe: Yleinen keskustelu jaksoista  (Luettu 103543 kertaa)

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #15 16.12.13 - 22:13
Sub-kanava onnistuu ensi sunnuntaina jälleen skippaamaan toisen osan Kuka ampui johtajan -tuplajaksosta. Moneskohan kerta?
Way to go Sub way to go.
Vähän sama kun keräilisi jääkiekkokortteja ja eri paketeista paljastuisi monta kertaa saman pelaajan kortti. (käynyt itselle joskus että 4 saman pelaajan korttia paljastui 6:n kortin paketista) :D

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #16 09.09.14 - 23:22
Katsoin tässä Simpsonit (tämä Springface-jakso)

Sanotaanko nyt näin lyhyesti että juonessa nauratti vitsien sijaan se "realistisuus" kuinka porukka räplää esim. autolla ajaessaan älypuhelimia, ja tämä touhu rapistaa mm. perustaidot yms asiaan liittyvää (kuten sekin että nykyään kaikki räplää jopa kirkossakin iphonea jne.)

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #17 20.09.14 - 16:39
Tietääkö kukaan milloin tuo 25. kausi alkaa pyöriä Subilla? Onko mitään päivämäärää tiedossa, vai oletetaanko vaan että alkaa heti kun 24. kauden uusinnat tulee päätökseen?

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #18 20.09.14 - 22:22
Ainakin kolmen viimevuoden ajan on subilla toimittu noin, eli varmaan tänäkin vuonna.

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #19 20.09.14 - 23:45
Asia selvä. En ole Simpsoneita säännöllisesti seurannut jenkkien tai Suomenkaan tahtiin noin pariin-kolmeen vuoteen, joten en tiennyt.

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #20 21.09.14 - 08:55
Tietääkö kukaan milloin tuo 25. kausi alkaa pyöriä Subilla? Onko mitään päivämäärää tiedossa, vai oletetaanko vaan että alkaa heti kun 24. kauden uusinnat tulee päätökseen?

Kysyn Subilta.

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #21 13.07.15 - 16:39
Tadaa, Simpsonien erittäin jännittävä taival alkaa taas uusiksi.

Eli Simpsonien uusinnat alkaa Subilla taas vaihteeksi tänään. Eikä siinä vielä kaikki, jännittävät ja ennennäkemättömät Poliisiopisto-leffatrilogian elokuvat nähdään taas kerran uusintana.

Ei muutakuin katsojaluvut nousuun.

[arvatkaa kahdesti onko tekstissä sarkasmin jäämiä]

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #22 27.07.15 - 16:20
Minä en ole henkilökohtaisesti pitänyt Sub-kanavaa koskaan kovinkaan vakavastiotettavana. Alunperinhän kanava taidettiin perustaa MTV3:n jämäohjelmistoille sekä toiveuusinnoille TVTV!-nimen alla ja yritettiin saada houkuteltua nuoria katsojia (vrt. MTV3 ajankohtaisohjelmat, uutiset jne.)

Itse pidin paljon enemmän MTV3:n tavasta esittää Simpsoneita, kun jaksoja esitettiin kerran viikossa sunnuntaisin ja joskus katsojat saivat harvinaisina herkkuina Simpsonit-maratoneja joita sitten VHS-laitteet kuumina nauhoiteltiin kaiken varalta.

Toivoisin että Matt Groening, Al Jean ja Fox löysäisivät housujensa vöistään muutamat vyönreiät ja vapauttaisivat sarjan esitysoikeuksia enemmän netin puolelle, kun kerran esityskausiboksien valmistaminenkin lopetetaan. Kyllä minä voisin helposti muutaman euron kuukausimaksulla katsella aina silloin tällöin haluamiani Simpsonit-jakson, avaamatta tosi-tv/mainos-laatikkoa.

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #23 25.11.15 - 21:58
Tadaa, Simpsonien erittäin jännittävä taival alkaa taas uusiksi.

Simpsonit on niin hyvä sarja, että saa tulla täältä iäisyyteen uusintana  :D


Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #24 25.11.15 - 22:02
Tadaa, Simpsonien erittäin jännittävä taival alkaa taas uusiksi.

Simpsonit on niin hyvä sarja, että saa tulla täältä iäisyyteen uusintana  :D

Ai ihan alusta? Eikö se alkanut juuri kuukausi tai kaksi sitten!?
Totta kyllä, simpsoneita jaksaa aina katsoa uudestaan ja uudestaan.
Olen muutes alkanut tykkäämään uusimmista tuotantokausista, en tiedä oikein miksi :D. Odotan todella paljon 27-kautta.

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #25 03.01.16 - 09:59
Whatculture.com listaa kymmenen mielestään yliarvostetuinta Simpsonit-jaksoa. Listalla ei ole mitään kasikauden jälkeistä, koska niitä jaksoja ei arvosteta ylipäätään :D

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #26 13.01.16 - 19:50
Hei missä jaksosa bar tulee savupiipunkautta takkaan ja sanoo lisalle jotain jolloin lisa kimpaantuu ja heittää kirjalla. Ja kun bart vetäytyy pois savupiipusta Niin lisa toteaa että miten hän tuon teki.? Jotenkin noin se meni :D

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #27 14.01.16 - 07:41
Kyseinen jakso tuli aivan vähän aikaa sitten. Kyseinen jakso on siis Kuin Tuhka Tuuleen, ja Bart härnäsi koska Lisa pelasi pokeria

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #28 24.06.16 - 14:54
28 kaudessa on näköjään toinen kaksiosainen jakso, kuten "Who shot Mr. Burns?"

https://simpsonswiki.com/wiki/The_Great_Phatsby:_Part_One

Vs: Yleinen keskustelu jaksoista
Vastaus #29 23.02.18 - 21:21
Oletteko tykänneet (tai ylipäätänsä katsoneet) 29-kaudesta? Itse olen katsonut jaksoja nyt Suomen tahtiin, joten olen 3 ensimmäistä jaksoa nähnyt. Ensimmäinen jakso, The Serfsons (mikä sen nimi suomeksi nyt olikaan...), oli mielestäni aika huono, liian maagiseksi meni. Tekijöiltä tainnut loppua ideat kesken. Muut jaksot ovat olleet ihan hyviä, kyllähän niitä ihan mielellään katsoi, vaikka ei parhaimmistoa ole. Pitkästä aikaa Simpsonit-intoni on tullut takaisin, siitä olen tyytyväinen!