Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Yleinen keskustelu jaksoista

<< < (2/371) > >>

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 19.07.13 - 19:22 ---Palaan asiaan joko täällä tai 25. esityskauden topicissa (jos semmonen avataan), kun Simpsoneiden Comic-Con osuus on loppu.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä huomio, avasin 25. kaudelle oman topicin. Palaa siellä asiaan.

Maximate:
Tässä kun katselin tämäniltaista jaksoa 21. kausi - 23. jakso. Niin mikäli minulla vielä  on järki tallella, niin tajusin että kun Moe on American Idolin tuomaristossa koko tuomariston järjestys muuttuu peilikuvaksi. Moe istui aluksi edestä katsottuna vasemmalla mutta oli yhtäkkiä oikealla puolella. Vaihto tapahtui siinä kun se yksi naistuomari rupesi tanssimaan...

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Maximate - 02.09.13 - 23:07 ---Tässä kun katselin tämäniltaista jaksoa 21. kausi - 23. jakso. Niin mikäli minulla vielä  on järki tallella, niin tajusin että kun Moe on American Idolin tuomaristossa koko tuomariston järjestys muuttuu peilikuvaksi. Moe istui aluksi edestä katsottuna vasemmalla mutta oli yhtäkkiä oikealla puolella. Vaihto tapahtui siinä kun se yksi naistuomari rupesi tanssimaan...

--- Lainaus päättyy ---

http://simpsonit.org/keskustelupalsta/index.php/topic,838.0.html

homersimpsondoh:
Se on minusta ärsyttävää, kun nykyään suunnilleen joka jakson nimen suomennoksessa käytetään alkusointuja. Tulee sellainen tunne, etteivät suomentajat enää viitsi keksiä parempia nimiä, tai sitten he eivät vain enää osaa. Eikös tuo ongelma ole alkanut näkyä enemmän Luhtasen väistyttyä uuden suomentajan tieltä?

Sami:

--- Lainaus käyttäjältä: homersimpsondoh - 04.09.13 - 15:32 ---Se on minusta ärsyttävää, kun nykyään suunnilleen joka jakson nimen suomennoksessa käytetään alkusointuja. Tulee sellainen tunne, etteivät suomentajat enää viitsi keksiä parempia nimiä, tai sitten he eivät vain enää osaa. Eikös tuo ongelma ole alkanut näkyä enemmän Luhtasen väistyttyä uuden suomentajan tieltä?

--- Lainaus päättyy ---
Itse en ole laittanut merkille noita alkusointuja, mutta kyllä nuo nyt huomaa paremmin kun joku niistä mainitsee. Niin ja Luhtanen ei suomentanut jaksojen nimiä, ne nimet tulee kanavan toimest.a

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta