Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Yleinen keskustelu jaksoista

<< < (3/371) > >>

homersimpsondoh:

--- Lainaus käyttäjältä: Sami - 04.09.13 - 15:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: homersimpsondoh - 04.09.13 - 15:32 ---Se on minusta ärsyttävää, kun nykyään suunnilleen joka jakson nimen suomennoksessa käytetään alkusointuja. Tulee sellainen tunne, etteivät suomentajat enää viitsi keksiä parempia nimiä, tai sitten he eivät vain enää osaa. Eikös tuo ongelma ole alkanut näkyä enemmän Luhtasen väistyttyä uuden suomentajan tieltä?

--- Lainaus päättyy ---
Itse en ole laittanut merkille noita alkusointuja, mutta kyllä nuo nyt huomaa paremmin kun joku niistä mainitsee. Niin ja Luhtanen ei suomentanut jaksojen nimiä, ne nimet tulee kanavan toimest.a

--- Lainaus päättyy ---

No kyllä on Subilla(ko) huono ja muka kekseliäs mielikuvitus!

Finnish Simpson:
Heitetääs tää viesti oikeaan aiheeseen..


--- Lainaus käyttäjältä: alappi - 10.10.13 - 13:23 ---Yks jakso, joka tulee mieleen missä b-juoni on päätarinaa parempi, on yllätysyllätys Lisa-jakso Lard of the Dance kymppikaudelta. Homerin ja Bartin rasvaseikkailut on hauskoja, ja kohtaus, jossa Willie yllättää heidät varastamasta koulun rasvavaroja, on mielestäni yksi hauskimpia kohtia sarjassa.

--- Lainaus päättyy ---
Ehdit vastata sen mikä oli minullakin mielessäni.

Lisa-jaksoista on helppo tehdä generaattori.. (nämä tuli mieleen pikaisena aivopieruna parista jaksosta) :

- Lisa huomaa että kisassa tapahtuu vilppiä / Lisan uusi luokkalainen saa suosiota enemmän kuin itse Lisa
- Lisa suuttuu ja pohtii mitä tekisi, paljastaisiko vilpin vai ei / miten saisi suosion takaisin
- Jakson lopussa Lisa yllätys yllätys on oikeassa/kaikkien suosiossa. Hoh hoijaa. Simpsonit alkaa mennä Kaunareiden ja Salkkareitten puolelle juonissa.. melko hyvin ennalta-arvattavissa nykyjaksojen juonien loppu :D

Ja vrt vanhoja jaksoja.. (muistaakseni oon ennenkin sanonut)
Ennen Lisa oli hahmo joka vastusti kaikkea muodikasta ja sellaista joka on in.. Nykyään hän on ekana käyttämässä kaikkea Applen tuotteita yms.

Vince_Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 10.10.13 - 14:07 ---Ja vrt vanhoja jaksoja.. (muistaakseni oon ennenkin sanonut)
Ennen Lisa oli hahmo joka vastusti kaikkea muodikasta ja sellaista joka on in.. Nykyään hän on ekana käyttämässä kaikkea Applen tuotteita yms.

--- Lainaus päättyy ---

Minusta tuo olisi jokseenkin ristiriitaista. Todellisuudessa se merkitsisi ehkä sitä, että ensin joku henkilö ei kulkisi valtavirran mukana ja vastustaisi kaikkea muodissa olevaa, ja vuosi myöhemmin tämä sama henkilö kyllästyisi tuollaisiin menetelmiin ja alkaisi kulkea sen saman massan mukana. Mutta tämäkin oli vain minun teoriani.

Finnish Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: Vince_Simpson - 10.10.13 - 19:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 10.10.13 - 14:07 ---Ja vrt vanhoja jaksoja.. (muistaakseni oon ennenkin sanonut)
Ennen Lisa oli hahmo joka vastusti kaikkea muodikasta ja sellaista joka on in.. Nykyään hän on ekana käyttämässä kaikkea Applen tuotteita yms.

--- Lainaus päättyy ---

Minusta tuo olisi jokseenkin ristiriitaista. Todellisuudessa se merkitsisi ehkä sitä, että ensin joku henkilö ei kulkisi valtavirran mukana ja vastustaisi kaikkea muodissa olevaa, ja vuosi myöhemmin tämä sama henkilö kyllästyisi tuollaisiin menetelmiin ja alkaisi kulkea sen saman massan mukana. Mutta tämäkin oli vain minun teoriani.

--- Lainaus päättyy ---
Meinasin siis sitä että ainakin omasta mielestäni tekijät ovat tehneet Lisasta lievähkön takinkääntäjän. Aatteet kääntyneet aivan päinvastaisiksi.

Mikko:
Sub-kanava onnistuu ensi sunnuntaina jälleen skippaamaan toisen osan Kuka ampui johtajan -tuplajaksosta. Moneskohan kerta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta