Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Oletko oppinut jotain Simpsoneista?

<< < (2/335) > >>

Vince_Simpson:
Jaa, mitäs tässä nyt sanoisi?

Ainakin englantia olen oppinut sarjan kautta rutkastikin, mikä onkin plussaaa. Jenkkilän kulttuuristakin olen oppinut paljon, ja sen takia sarja ei kyllästytä milloinkaan. Joka kertaa oppii jotain uutta. Sitä valehtelemisen taitoakin Keltaiselta perheeltä ystävineen kieltämättä oppii, mutta enpä ole sitä taitoa itselleni ominut.

Minäkin olen oppinut tuntemaan 90-luvun tähtiä.
Ja minuunkin pätee tuo, että Bartilta voi oppia pellemäistä asennetta. Ei siis ihme, että samaistun häneen. :)


--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 16.01.13 - 22:44 ---Ja tietty sen olen oppinut Simpsoneista että yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista.
(Pitää paikkansa)

--- Lainaus päättyy ---


Tosin, jos ei yritä mitään ei saa mitään aikaiseksikaan. Se on vain yksi askel laiskuuteen.

Minusta ei ole hyväksi ottaa kaikkea sarjassa ilmeneviä asioita opiksi. On hyvä olla valikoiva. Ja Simpsonithan on vain viihdeohjelma, ei opetusfilmi. :D

Bartman3:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 16.01.13 - 22:44 ---Ja tietty sen olen oppinut Simpsoneista että yrittäminen on ensimmäinen askel kohti epäonnistumista.
(Pitää paikkansa)

--- Lainaus päättyy ---

Yrittäminen on ensimmäinen askel kohti onnistumista ja epäonnistumista. Jos yrittää, seuraava kerta on helpompi. Mutta yrittäessä epäonnistuu usein ensimmäisellä kerralla.

Ekko:
Bartin piloja nyt ainakin, niitä tosin ei ole tullut kokeiltua käytännössä :D Homerin sanavalmiudestakin on jotain tullut opittua. Niitä olen käytännössäkin kokeillut :) Englannin kieltä varmaan eniten olen oppinut.

MrSmithers:
Ei nyt muuta tule mieleen, mutta paljon ainakin englantia olen oppinut niinkuin muutkin täällä sanovat .

SimpSuomTv:
Amerikan julkkiksia ja kulttuuria,  englannin kielen ja.......

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta