Kirjoittaja Aihe: Parannettavaa tai mokia sivustolla?  (Luettu 160813 kertaa)

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #15 10.08.14 - 12:22
Tuossa Älyn jättiläinen-jaksotiedoissa lukee, että jakson ensiesitys rapakon takana olisi ollut 1.7.2001. Sehän oli 7.1.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #16 10.08.14 - 16:19
Tuossa Älyn jättiläinen-jaksotiedoissa lukee, että jakson ensiesitys rapakon takana olisi ollut 1.7.2001. Sehän oli 7.1.

Korjattu! Kiitos. :)

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #17 12.08.14 - 10:20
En ole aivan varma onko tämä oikea topic tälle aiheelle, mutta tässä tulee; Olen huomannut, että Sorg (onko tämä nyt joku virallinen lyhenne? :D) on hiljentynyt entisestään, ja näyttää välillä lähes kuolleelta. Eli onko admineilla mitään keinoja levittää tietoisuutta sivustosta, esim. "mainostamalla" jollain suositummilla palstoilla tai somessa?

Itseäni hieman ihmetyttää uusien jäsenien vähyys, ottaen huomioon miten suosittu sarja Simpsonit vielä Suomessa on...

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #18 12.08.14 - 16:08
Itseäni hieman ihmetyttää uusien jäsenien vähyys, ottaen huomioon miten suosittu sarja Simpsonit vielä Suomessa on...

En halua mennä sen enempää sivuraiteille, mutta täytyy sanoe että tuosta olen aivan eri mieltä. Suosio on laskenut kaikkialla ja laskee entisestään. Osittain sarjan laadun vika, osittain markkinoinnin. Käytännössä ainoa, jolla sarjaa markkinoidaan on sen ikä, joka kautena sama "ennätyksellinen 2X. kausi". Nyt katsojia kalastetaan kahdella crossoverilla samana syksynä, huikealla "joku kuolee"-kikalla ja muutenkin tällaisten erikoistapahtumien johdolla.

Ja mitä palstan aktiivisuuteen tulee, paras keino lisätä aktiivisuutta minusta on meidän jo olemassaolevien jäsenten olla aktiivisempia. Uusia jäseniä tulee jos tulee, mutta kunhan vanhoja ei lähtisi niin olisi hyvä. Tuo keskustelupalstan oma visa ja off-topic on hyviä, nyt kun itse sarja on tauolla ja uusia (vanhoja) jaksoja ei olla edes näytetty Suomessa.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #19 12.08.14 - 17:10
Jos Sorgilla tarkoitetaan itse sivustoa ja esimerkiksi sen uutistarjontaa, niin se odottaa käytännössä seuraavaa sivustopäivitystä. Tällä hetkellä uutisoimme vain ne kaikista tärkeimmät jutut ja loput laitamme vain linkkeinä someen ja tänne foorumille. Paukut ei riitä muuhun. Mutta kun päivitys saadaan joku kaunis päivä pois alta, niin aktiivisuuskin kasvaa.

Ja jos foorumista puhutaan, niin varmaan syypäänä on etenkin some. Sieltä pitäisi jotenkin saada haalittua porukkaa takaisin tänne kivikautiselle foorumille :) Toisaalta aihekin on aika rajattu, eihän yhdestä telkkarisarjasta voi koko ajan keksiä sanottavaa.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #20 12.08.14 - 17:28
Ja jos foorumista puhutaan, niin varmaan syypäänä on etenkin some. Sieltä pitäisi jotenkin saada haalittua porukkaa takaisin tänne kivikautiselle foorumille :) Toisaalta aihekin on aika rajattu, eihän yhdestä telkkarisarjasta voi koko ajan keksiä sanottavaa.

Laitanpas linkkiä tonne mun Facebookkiin, jos sais edes pari mukaan :)

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #21 12.08.14 - 21:20
Itse olen kohdannut tämän saman ilmiön muutamalla muullakin foorumilla. Näin ollen veikkaisin että ei ole vain Sorgin ongelma vaan ihmiset eivät ylipäätään enää käytä foorumeja entiseen malliin. Myös selainpelit ovat kuolemassa pois.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #22 12.08.14 - 22:32
Facebook, Twitter ja muut "pikasome"-palvelut tekevivät keskustelupalstojen joukkopaon, kun ei nykypäivänä vaivauduta panostamaan viestien sisältöön hirveästi vaan kaiken pitää olla lyhyttä sekä ytimekästä. Facebookista poistuminen ja vielä kirjautuminen keskustelupalstalle koetaan liian työläänä sanoakseen jotain sarjasta.

Olemme kiitollisia kaikista teistä jotka kirjoitatte keskustelupalstallemme, emmekä me tätä pitäisi yllä mikäli käyttäjiä ei olisi.

Me täällä Sorgissa ( "S(impsonit.)org:issa" ) odotamme pikaviestittelyn trendikkyyden haihtuvan hiljalleen ja sisällökkäät perustellut viestit kasvattavat jälleen arvoaan.

Kuten Mikko jo aikaisemmin kertoikin, niin tällä hetkellä meidän työssäkäyvien ylläpitäjien resurssit sivustomme suhteen on käytettynä suuren uuden päivityksen valmisteluun sekä julkaisuun. Päivityksen myötä toivomme, että sivustomme palvelee yhä useampia sarjan faneja ja osa löytäisi tiensä tänne keskustelupalstallemme.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #23 15.08.14 - 22:57
En tiedä johtuuko minusta, mutta uskoisin että ei johdu.

Nimittäin kun klikkaa täällä foorumilla olevaa "ohjeet" nappia niin aukeaa sivu jossa lukee "teeman 'manual' lataaminen ei onnistu"

Ja älkää kysykö miksi päätin painaa ohjeet nappia  o_O

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #24 15.08.14 - 23:06
Nimittäin kun klikkaa täällä foorumilla olevaa "ohjeet" nappia niin aukeaa sivu jossa lukee "teeman 'manual' lataaminen ei onnistu"
Hei,

Kiitos huomiostasi. Osa ominaisuuksista ovat todellakin poissa käytöstä, syy tähän on erittäin yksinkertainen. Olemme tekemässä ulkoasupäivitystä keskustelupalstalle ja osa ominaisuuksista on viety kokeilumielessä keskeneräiselle ulkoasulle.

Mikäli kuitenkin kiinnostaa, niin tässä on Ohjeet-sivun sisältö.
Pahoittelemme, mutta et ole oikeutettu näkemään juonipaljastuksen sisältöä.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #25 18.01.15 - 19:34
Linkitys hieeman kusee, jos multa kysellään.

Ennen pystyi tekemään [ url ] - tagilla sen että esim:
[ url=<linkki tähän>]tähän väliin esim. kuvaus mitä linkki sisältää [ /url]

Nyt jos pistää noihin url-tageihin esim. videon youtubesta, niin se linkki tuleekin jumalattoman kokoisena videoscreeninä tekstin sijaan. (tms)

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #26 19.01.15 - 19:12
Linkitys hieeman kusee, jos multa kysellään.

Ennen pystyi tekemään [ url ] - tagilla sen että esim:
[ url=<linkki tähän>]tähän väliin esim. kuvaus mitä linkki sisältää [ /url]

Nyt jos pistää noihin url-tageihin esim. videon youtubesta, niin se linkki tuleekin jumalattoman kokoisena videoscreeninä tekstin sijaan. (tms)

Foorumille on asennettu lisäosa joka näyttää Youtube-linkit videosoittimina. Pienensin soittimen kokoa.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #27 14.02.15 - 01:13
Ei sinäänsä moka/parannus, mutta satuin huomaamaan, että tällä sivulla ei ole ollenkaan faviconia  :o Tai sitten se ei syystä tai toisesta näy mulla.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #28 14.02.15 - 22:34
Ei sinäänsä moka/parannus, mutta satuin huomaamaan, että tällä sivulla ei ole ollenkaan faviconia  :o Tai sitten se ei syystä tai toisesta näy mulla.

Hyvä huomio. Faviconi oli kadonnut foorumilta teeman vaihdon myötä. Lisäsin sen takaisin. :)

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #29 09.03.15 - 22:18
Menyy on hitusen liian haalealla pohjalla puhelimella käytettäväksi. Itse en ainakaan aluksi meinannut moista palkkia löytää.

Saisko vähän tummemmaksi?