Mulla olisi nyt pieni parannusehdotus.Sivustolle voisi tulla Pelit -sivu, jossa on lista virallisista Simpsonit peleistä ja niiden alustoista. Pelit -sivu voisi olla samantyylinen kuin Kirjallisuus -sivu.
Iskikö tälle foorumille jonkinsortin spammibotti?
Jakson: Sisäinen kauneus - Brush with Greatness (kausi 2) lisätietoihin voisi lisätä että Margen maalausopettaja piirtää taululle pupun joka on sama kuin Matt Groeningin Life is Hell -sarjakuvissa.
- Linkki palautelaatikkoon on Tietoa meistä -sivulla.
No nyt kun taas katselin sivstoanne, niin huomasin että:- Linkki palautelaatikkoon on Tietoa meistä -sivulla.- Saturday of Thunder 3x9 Triviatietoon voisi lisätä että Hit & Run pelissä on käytetty jaksosta tuttua mäkiautoa. - Voimala kaupan jakson tietoihin voisi lisätä että tuota suklaamaa juttua on käytetty vuoden 2007 the simpsons game -pelissä.- Aiemmin lisäämäsi Life in Hell viittaus on kirjoitettu Maggien kuvataiteenopettajaksi, vaikka se oli Margen.-Näitä triviatietoja tosin keksisi lisää vaikka kuinka paljon, mutta tässä oli nyt muutamia...
Joku aika sitten Sami piti vielä sitä Simpsons-visaa, ja olen ihmetellyt että miksi se lopetettiin? Itse ainakin nautin siitä, ja muutkin taisivat pitää ihan hauskana. Anteeksi jos olette jo vastanneet tähän jossain toisessa topicissa, ja en vain muista tai ole lukenut sitä.