Kirjoittaja Aihe: Parannettavaa tai mokia sivustolla?  (Luettu 161428 kertaa)

(En jaksanut poistaa yksitellen 170 vanhaa viestiä, joten poistin koko ketjun ja aloitin uuden samasta aiheesta.)

Mikä sivustollamme tai keskustelupalstallamme voisi olla paremmin? Närästääkö sisällössä tai ulkoasussa joku seikka? Kerro meille parannusehdotuksesi, niin ehkä teemme asialle jotain.

Kerro myös, jos joku ei toimi niin kuin pitää tai jos löydät jonkinlaisen virheen sivujen sisällöstä.

Poistamme viestit, kun ehdotus on käsiteltu tai moka korjattu.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #1 20.07.13 - 16:36
Mulla olisi nyt pieni parannusehdotus.

Sivustolle voisi tulla Pelit -sivu, jossa on lista virallisista Simpsonit peleistä ja niiden alustoista. Pelit -sivu voisi olla samantyylinen kuin Kirjallisuus -sivu.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #2 20.07.13 - 17:31
Mulla olisi nyt pieni parannusehdotus.

Sivustolle voisi tulla Pelit -sivu, jossa on lista virallisista Simpsonit peleistä ja niiden alustoista. Pelit -sivu voisi olla samantyylinen kuin Kirjallisuus -sivu.

Tuskin tulee ainakaan pian, koska hyviä pelilistauksia löytyy varmasti netistäkin. Meillä on listattuna suomenkieliset kirjat, koska olemme suomalainen sivusto. Peleissä ei ole mitään suomalaista aspektia, joten keskitämme energiamme mieluummin sellaisen sisällön tuottamiseen, josta nimenomaan suomalaiset fanit hyötyvät.

Mutta ehkä joskus, kun muut projektit on saatu alta pois. Kaikenlaista on tulilla...

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #3 26.07.13 - 11:03
Iskikö tälle foorumille jonkinsortin spammibotti?

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #4 26.07.13 - 15:14
Iskikö tälle foorumille jonkinsortin spammibotti?

Ei kun minä riehaannuin viikonlopusta huumaantuneena kirjoittelemaan pseudonyymin turvin mainosnovelleja kolmannella kotimaisella.

Aina välillä noita botteja pääsee rekisteröitymään.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #5 01.08.13 - 00:58
Jakson: Sisäinen kauneus - Brush with Greatness (kausi 2) lisätietoihin voisi lisätä että Margen maalausopettaja piirtää taululle pupun joka on sama kuin Matt Groeningin Life is Hell -sarjakuvissa.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #6 04.08.13 - 19:02
Jakson: Sisäinen kauneus - Brush with Greatness (kausi 2) lisätietoihin voisi lisätä että Margen maalausopettaja piirtää taululle pupun joka on sama kuin Matt Groeningin Life is Hell -sarjakuvissa.

Lisäsin, kiitos :) Kaikkia Life in Hell -viittauksia ei jaksotiedoissa lue.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #7 13.08.13 - 22:59
No nyt kun taas katselin sivstoanne, niin huomasin että:

- Linkki palautelaatikkoon on Tietoa meistä -sivulla.
- Saturday of Thunder 3x9 Triviatietoon voisi lisätä että Hit & Run pelissä on käytetty jaksosta tuttua mäkiautoa.
- Voimala kaupan jakson tietoihin voisi lisätä että tuota suklaamaa juttua on käytetty vuoden 2007 the simpsons game -pelissä.
- Aiemmin lisäämäsi Life in Hell viittaus on kirjoitettu Maggien kuvataiteenopettajaksi, vaikka se oli Margen.

-
Näitä triviatietoja tosin keksisi lisää vaikka kuinka paljon, mutta tässä oli nyt muutamia...

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #8 13.08.13 - 23:08
- Linkki palautelaatikkoon on Tietoa meistä -sivulla.

Miksi se ei siellä saisi olla? Palautelomake on edelleen käytössä vaikkei me enää julkaistakkaan niitä kaikkien nähtäväksi. :)

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #9 14.08.13 - 09:29
No nyt kun taas katselin sivstoanne, niin huomasin että:

- Linkki palautelaatikkoon on Tietoa meistä -sivulla.
- Saturday of Thunder 3x9 Triviatietoon voisi lisätä että Hit & Run pelissä on käytetty jaksosta tuttua mäkiautoa.
- Voimala kaupan jakson tietoihin voisi lisätä että tuota suklaamaa juttua on käytetty vuoden 2007 the simpsons game -pelissä.
- Aiemmin lisäämäsi Life in Hell viittaus on kirjoitettu Maggien kuvataiteenopettajaksi, vaikka se oli Margen.

-
Näitä triviatietoja tosin keksisi lisää vaikka kuinka paljon, mutta tässä oli nyt muutamia...

Päivitän ja korjaan :) Olen aiemminkin typottanut Margen Maggieksi ja toisinpäin.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #10 27.09.13 - 10:29
Joku aika sitten Sami piti vielä sitä Simpsons-visaa, ja olen ihmetellyt että miksi se lopetettiin? Itse ainakin nautin siitä, ja muutkin taisivat pitää ihan hauskana. Anteeksi jos olette jo vastanneet tähän jossain toisessa topicissa, ja en vain muista tai ole lukenut sitä.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #11 27.09.13 - 12:26
Joku aika sitten Sami piti vielä sitä Simpsons-visaa, ja olen ihmetellyt että miksi se lopetettiin? Itse ainakin nautin siitä, ja muutkin taisivat pitää ihan hauskana. Anteeksi jos olette jo vastanneet tähän jossain toisessa topicissa, ja en vain muista tai ole lukenut sitä.

Olikin itse asiassa tarkoitus laittaa jonkinlainen visa pystyyn, mutta unohtui. Laitan vaikka tänään.

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #12 13.04.14 - 09:11
Ja voisitte tosta alkusivustolta lyhentää margen tukkaa jollain tavalla, en näe yhtä jaksoa!  >:(

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #13 13.04.14 - 23:36
Olen itsekin sitä mieltä että margen tukan pitäisi olla tuo jaksoluottelen alla, koska se peittää välillä aika paljon...

Vaikka saahan sen jakson näkyviin klikkaamalla, niin silti lisäisi käyttömukavuutta ;)

Vs: Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Vastaus #14 14.04.14 - 14:16
Kampaajia me emme ole, mutta katsotaan mitä saamme aikaiseksi. Asia on huomioitu jo ulkoasua tehdessä ja jatkoa ajatellen siihen on tulossa kyllä muutos.