Simpsonit.org > Simpsonit.org

Parannettavaa tai mokia sivustolla?

<< < (6/864) > >>

Finnish Simpson:
Linkitys hieeman kusee, jos multa kysellään.

Ennen pystyi tekemään [ url ] - tagilla sen että esim:
[ url=<linkki tähän>]tähän väliin esim. kuvaus mitä linkki sisältää [ /url]

Nyt jos pistää noihin url-tageihin esim. videon youtubesta, niin se linkki tuleekin jumalattoman kokoisena videoscreeninä tekstin sijaan. (tms)

Joose:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 18.01.15 - 19:34 ---Linkitys hieeman kusee, jos multa kysellään.

Ennen pystyi tekemään [ url ] - tagilla sen että esim:
[ url=<linkki tähän>]tähän väliin esim. kuvaus mitä linkki sisältää [ /url]

Nyt jos pistää noihin url-tageihin esim. videon youtubesta, niin se linkki tuleekin jumalattoman kokoisena videoscreeninä tekstin sijaan. (tms)

--- Lainaus päättyy ---

Foorumille on asennettu lisäosa joka näyttää Youtube-linkit videosoittimina. Pienensin soittimen kokoa.

nettas-:
Ei sinäänsä moka/parannus, mutta satuin huomaamaan, että tällä sivulla ei ole ollenkaan faviconia  :o Tai sitten se ei syystä tai toisesta näy mulla.

Joose:

--- Lainaus käyttäjältä: nettas- - 14.02.15 - 01:13 ---Ei sinäänsä moka/parannus, mutta satuin huomaamaan, että tällä sivulla ei ole ollenkaan faviconia  :o Tai sitten se ei syystä tai toisesta näy mulla.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä huomio. Faviconi oli kadonnut foorumilta teeman vaihdon myötä. Lisäsin sen takaisin. :)

Finnish Simpson:
Menyy on hitusen liian haalealla pohjalla puhelimella käytettäväksi. Itse en ainakaan aluksi meinannut moista palkkia löytää.

Saisko vähän tummemmaksi?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta