Simpsonit.org > Simpsonit.org
Parannettavaa tai mokia sivustolla?
Finnish Simpson:
Linkitys hieeman kusee, jos multa kysellään.
Ennen pystyi tekemään [ url ] - tagilla sen että esim:
[ url=<linkki tähän>]tähän väliin esim. kuvaus mitä linkki sisältää [ /url]
Nyt jos pistää noihin url-tageihin esim. videon youtubesta, niin se linkki tuleekin jumalattoman kokoisena videoscreeninä tekstin sijaan. (tms)
Joose:
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 18.01.15 - 19:34 ---Linkitys hieeman kusee, jos multa kysellään.
Ennen pystyi tekemään [ url ] - tagilla sen että esim:
[ url=<linkki tähän>]tähän väliin esim. kuvaus mitä linkki sisältää [ /url]
Nyt jos pistää noihin url-tageihin esim. videon youtubesta, niin se linkki tuleekin jumalattoman kokoisena videoscreeninä tekstin sijaan. (tms)
--- Lainaus päättyy ---
Foorumille on asennettu lisäosa joka näyttää Youtube-linkit videosoittimina. Pienensin soittimen kokoa.
nettas-:
Ei sinäänsä moka/parannus, mutta satuin huomaamaan, että tällä sivulla ei ole ollenkaan faviconia :o Tai sitten se ei syystä tai toisesta näy mulla.
Joose:
--- Lainaus käyttäjältä: nettas- - 14.02.15 - 01:13 ---Ei sinäänsä moka/parannus, mutta satuin huomaamaan, että tällä sivulla ei ole ollenkaan faviconia :o Tai sitten se ei syystä tai toisesta näy mulla.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä huomio. Faviconi oli kadonnut foorumilta teeman vaihdon myötä. Lisäsin sen takaisin. :)
Finnish Simpson:
Menyy on hitusen liian haalealla pohjalla puhelimella käytettäväksi. Itse en ainakaan aluksi meinannut moista palkkia löytää.
Saisko vähän tummemmaksi?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta