Simpsonit.org > Simpsonit.org

Parannettavaa tai mokia sivustolla?

<< < (3/555) > >>

Mr. X:
Joku aika sitten Sami piti vielä sitä Simpsons-visaa, ja olen ihmetellyt että miksi se lopetettiin? Itse ainakin nautin siitä, ja muutkin taisivat pitää ihan hauskana. Anteeksi jos olette jo vastanneet tähän jossain toisessa topicissa, ja en vain muista tai ole lukenut sitä.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr. X - 27.09.13 - 10:29 ---Joku aika sitten Sami piti vielä sitä Simpsons-visaa, ja olen ihmetellyt että miksi se lopetettiin? Itse ainakin nautin siitä, ja muutkin taisivat pitää ihan hauskana. Anteeksi jos olette jo vastanneet tähän jossain toisessa topicissa, ja en vain muista tai ole lukenut sitä.

--- Lainaus päättyy ---

Olikin itse asiassa tarkoitus laittaa jonkinlainen visa pystyyn, mutta unohtui. Laitan vaikka tänään.

Finnish El Barto:
Ja voisitte tosta alkusivustolta lyhentää margen tukkaa jollain tavalla, en näe yhtä jaksoa!  >:(

Maximate:
Olen itsekin sitä mieltä että margen tukan pitäisi olla tuo jaksoluottelen alla, koska se peittää välillä aika paljon...

Vaikka saahan sen jakson näkyviin klikkaamalla, niin silti lisäisi käyttömukavuutta ;)

Sami:
Kampaajia me emme ole, mutta katsotaan mitä saamme aikaiseksi. Asia on huomioitu jo ulkoasua tehdessä ja jatkoa ajatellen siihen on tulossa kyllä muutos.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta