Simpsonit.org > Simpsonit.org

Parannettavaa tai mokia sivustolla?

(1/555) > >>

Mikko:
(En jaksanut poistaa yksitellen 170 vanhaa viestiä, joten poistin koko ketjun ja aloitin uuden samasta aiheesta.)

Mikä sivustollamme tai keskustelupalstallamme voisi olla paremmin? Närästääkö sisällössä tai ulkoasussa joku seikka? Kerro meille parannusehdotuksesi, niin ehkä teemme asialle jotain.

Kerro myös, jos joku ei toimi niin kuin pitää tai jos löydät jonkinlaisen virheen sivujen sisällöstä.

Poistamme viestit, kun ehdotus on käsiteltu tai moka korjattu.

Jarpeez:
Mulla olisi nyt pieni parannusehdotus.

Sivustolle voisi tulla Pelit -sivu, jossa on lista virallisista Simpsonit peleistä ja niiden alustoista. Pelit -sivu voisi olla samantyylinen kuin Kirjallisuus -sivu.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarpeez - 20.07.13 - 16:36 ---Mulla olisi nyt pieni parannusehdotus.

Sivustolle voisi tulla Pelit -sivu, jossa on lista virallisista Simpsonit peleistä ja niiden alustoista. Pelit -sivu voisi olla samantyylinen kuin Kirjallisuus -sivu.

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin tulee ainakaan pian, koska hyviä pelilistauksia löytyy varmasti netistäkin. Meillä on listattuna suomenkieliset kirjat, koska olemme suomalainen sivusto. Peleissä ei ole mitään suomalaista aspektia, joten keskitämme energiamme mieluummin sellaisen sisällön tuottamiseen, josta nimenomaan suomalaiset fanit hyötyvät.

Mutta ehkä joskus, kun muut projektit on saatu alta pois. Kaikenlaista on tulilla...

Finnish Simpson:
Iskikö tälle foorumille jonkinsortin spammibotti?

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 26.07.13 - 11:03 ---Iskikö tälle foorumille jonkinsortin spammibotti?

--- Lainaus päättyy ---

Ei kun minä riehaannuin viikonlopusta huumaantuneena kirjoittelemaan pseudonyymin turvin mainosnovelleja kolmannella kotimaisella.

Aina välillä noita botteja pääsee rekisteröitymään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta