Simpsonit > Tekijät

Yleistä keskustelua ääninäyttelijöistä

<< < (3/451) > >>

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 30.03.13 - 22:48 --- Huomatkaa osavaltio Lisan opiskelijakortissa: Illinois :)

--- Lainaus päättyy ---
Itse olen pitänyt Springfieldiä jo jonkin aikaa Illinoisin Springfieldinä, koska siellä on myös kaupunki nimeltään Shelbyville. Hauska video oli.

Mikko:
Smith juttelee Simpsonien loppumisesta, sarjan kohdeyleisöstä ja lauluäänestään

Monorail:
Hank Azarialle päärooli uudessa Seth MacFarlanen tekeleessä


Vaikka tuo ohjelma näyttääkin todella kehnolta, eikä Seth MacFarlanen oikeen tyyli iske minuun, olen iloinen Hankin puolesta. Simpsonit voivat jatkua 50 vuotta, tai jäädä 26 kauteen, joten on aina hyvä olla jotain muutakin työtä. Onhan se Azaria melkoisen taitava ääninäyttelijä, sinänsä hyvä että muutkin ohjelmat saavat nauttia hänen taidoistaan.

Tiedän, että kyseinen ohjelma tulee olemaan surkea, mutta Azarian läsnäolo saa minut katsomaan pari jaksoa. Joten hyvää työtä siellä roolittamisen puolella.

Mikko:

--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 20.07.14 - 21:38 ---Hank Azarialle päärooli uudessa Seth MacFarlanen tekeleessä

--- Lainaus päättyy ---

Jos Azarian ääni kuulostaa tuossa vähänkin joltain hänen Simpsonit-hahmoistaan, on sarja ainakin aluksi varmaan aika ufoa katsottavaa: MacFarlanen sarjan hahmo kuulostaa Simpsonilta. Aika yllättävä veto. Valmistautuukohan Azaria jo elämään jälkeen Simpsonien?

Gabbo:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko - 21.07.14 - 18:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Monorail - 20.07.14 - 21:38 ---Hank Azarialle päärooli uudessa Seth MacFarlanen tekeleessä

--- Lainaus päättyy ---

Jos Azarian ääni kuulostaa tuossa vähänkin joltain hänen Simpsonit-hahmoistaan, on sarja ainakin aluksi varmaan aika ufoa katsottavaa: MacFarlanen sarjan hahmo kuulostaa Simpsonilta. Aika yllättävä veto. Valmistautuukohan Azaria jo elämään jälkeen Simpsonien?

--- Lainaus päättyy ---

Aika luonnollinen jatkumo tulevalle Simpsonit/Family Guy crossoverille. Onko muuten tietoa koska kyseinen jakso ilmestyy. FG:n kauden avaus kenties? Azarialla on kyllä melko laaja ääniskaala, eikä miestä välttämättä tunnista Simpsonien vakiääneksi muissa rooleissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta