Kirjoittaja Aihe: Yleistä keskustelua ääninäyttelijöistä  (Luettu 117066 kertaa)

Tässä ketjussa voi käydä yleistä jutustelua Simpsonien vakionäyttelijöihin liittyen.

Erinomainen lähtökohta aiheeseen on ääninäyttelijöiden vierailu Inside the Actors Studio -ohjelmassa vuonna 2003:



Samaan syssyyn: Hank Azaria juttelee Facebookissa Moen, Wiggumin ja Apun äänillä.

Hank Azarian luokkakuva vuodelta 1971. Koittakaapa löytää Hank lukematta tekstiä :)

Hank Azarian luokkakuva vuodelta 1971. Koittakaapa löytää Hank lukematta tekstiä :)

Olisko hän toinen ylhäältä? En ole ihan varma, mutta aavistelen siihen suntaan.

Hank Azarian luokkakuva vuodelta 1971. Koittakaapa löytää Hank lukematta tekstiä :)

Olisko hän toinen ylhäältä? En ole ihan varma, mutta aavistelen siihen suntaan.

Kyllä! En itse varmaan olisi tunnistanut, ellen olisi lukenut, että Hankilla on kuvassa kraka.

Hank Azarian luokkakuva vuodelta 1971. Koittakaapa löytää Hank lukematta tekstiä :)

Olisko hän toinen ylhäältä? En ole ihan varma, mutta aavistelen siihen suntaan.

Kyllä! En itse varmaan olisi tunnistanut, ellen olisi lukenut, että Hankilla on kuvassa kraka.

Itse en edes lukenut tekstiä :) Ei ole tapana olla vilpillinen.

Helppo oli. Silmistä tunnisti heti kuka oli Hank.

Helppo oli. Silmistä tunnisti heti kuka oli Hank.

Itse tunnistin hänet hänen kasvonpiirteistään. :) Mulla on hyvä kuvamuisti ja myös Hankin kasvot ovat painuneet mieleeni (kiitos Frendien, jossa Hank myös vieraili). Tällä kertaa mukana oli kuitenkin hieman epävarmuutta, kuten aiemmassa viestissäni sanoin.


Toinen Hankin luokkakuva, tällä kertaa vuodelta 1976.
Kuvatekstin kysymykseen vastaus: En ole, ja tuskin tulen näkemäänkään.

Huomatkaa osavaltio Lisan opiskelijakortissa: Illinois :)

Huomatkaa osavaltio Lisan opiskelijakortissa: Illinois :)
Itse olen pitänyt Springfieldiä jo jonkin aikaa Illinoisin Springfieldinä, koska siellä on myös kaupunki nimeltään Shelbyville. Hauska video oli.


Hank Azarialle päärooli uudessa Seth MacFarlanen tekeleessä


Vaikka tuo ohjelma näyttääkin todella kehnolta, eikä Seth MacFarlanen oikeen tyyli iske minuun, olen iloinen Hankin puolesta. Simpsonit voivat jatkua 50 vuotta, tai jäädä 26 kauteen, joten on aina hyvä olla jotain muutakin työtä. Onhan se Azaria melkoisen taitava ääninäyttelijä, sinänsä hyvä että muutkin ohjelmat saavat nauttia hänen taidoistaan.

Tiedän, että kyseinen ohjelma tulee olemaan surkea, mutta Azarian läsnäolo saa minut katsomaan pari jaksoa. Joten hyvää työtä siellä roolittamisen puolella.

Hank Azarialle päärooli uudessa Seth MacFarlanen tekeleessä

Jos Azarian ääni kuulostaa tuossa vähänkin joltain hänen Simpsonit-hahmoistaan, on sarja ainakin aluksi varmaan aika ufoa katsottavaa: MacFarlanen sarjan hahmo kuulostaa Simpsonilta. Aika yllättävä veto. Valmistautuukohan Azaria jo elämään jälkeen Simpsonien?

Hank Azarialle päärooli uudessa Seth MacFarlanen tekeleessä

Jos Azarian ääni kuulostaa tuossa vähänkin joltain hänen Simpsonit-hahmoistaan, on sarja ainakin aluksi varmaan aika ufoa katsottavaa: MacFarlanen sarjan hahmo kuulostaa Simpsonilta. Aika yllättävä veto. Valmistautuukohan Azaria jo elämään jälkeen Simpsonien?

Aika luonnollinen jatkumo tulevalle Simpsonit/Family Guy crossoverille. Onko muuten tietoa koska kyseinen jakso ilmestyy. FG:n kauden avaus kenties? Azarialla on kyllä melko laaja ääniskaala, eikä miestä välttämättä tunnista Simpsonien vakiääneksi muissa rooleissa.